Bralnik InkBOOK Calypso plus črn
146,62 €
120,18 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
InkBOOK Calypso Plus Black Reader
Za ljubitelje branja in zvočnih knjig
inkBOOK Calypso Plus je idealna izbira za tiste, ki radi berejo knjige in poslušajo zvočne knjige.
Optimizirano za odlično berljivost
Ta e-bralnik je zasnovan posebej za ljubitelje branja in zagotavlja odlično berljivost.
Enostavno rokovanje
Preprosto rokovanje daje vtis, kot da bi listali tiskano knjigo.
Vgrajena funkcija osvetlitve
Zaradi vgrajene funkcije osvetlitve se svetloba širi po besedilu in ne na uporabnikov obraz ali okolico.
Olajšanje za vaš vid
Ta rešitev olajša vaš vid in vam omogoča, da barvno temperaturo prilagodite svojim željam.
E Zaslon s črnilom s kakovostjo, podobno papirju
Udobno branje tudi pri močni sončni svetlobi.
Osvetlitev zaslona z nastavljivo barvno temperaturo
Idealno za dnevne in nočne bralce.
Knjižnične zmogljivosti v enem objektu
Prostor za 10.000 e-knjig.
Specifikacije
- Zaslon: 6-palčni zaslon E Ink Carta z antirefleksnim zaslonom (16 stopenj sivine)
- Osvetlitev ozadja: vgrajen sistem za nadzor barvne temperature
- Dimenzije: 159 × 114 × 9 mm
- Ločljivost: 1024 x 758 slikovnih pik (212 dpi)
- Teža: 155 g
- Procesor: štirijedrni ARM Cortex-A35
- Pomnilnik: 16 GB
- Baterija: polimer Li-ION, 1900 mAh
- Trajanje baterije: do 1 teden z optimalno Wi-Fi in svetlostjo zaslona
- Polnjenje: s kablom USB iz računalnika se v celoti napolni v približno 5 urah
- Operacijski sistem: inkBOOK OS (Android 8.1)
- Brezžična tehnologija: Wi-Fi (802.11b/g/n)
- Formati: EPUB in PDF (reflow) z Adobe DRM (ADEPT), MOBI (brez DRM), TXT, FB2, HTML, RTF, CHM
- Jeziki: angleščina, nemščina, češčina in drugi
Vsebina paketa
- inkBOOK Calypso Plus
- Kabel Micro USB
- hitra navodila za uporabo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.