Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele

MARATON
- 6%
POPUSTOV

simbolična fotografija

Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele
Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele
Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele
Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele
Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele
Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele
Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele
Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele
Brezžične slušalke Baseus True Storm 3, bele
številka artikla
32560723
OEM
NGTW140102
Proizvajalec
Baseus
Točke zvestobe: 7
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Dolga življenjska doba baterije

Z enim polnjenjem deluje do 4 ure. Skupaj z ohišjem zdrži do 20 ur. Takojšnje polnjenje z magnetno zasnovo, polno polnjenje v 2 urah.

Samodejna povezava

Samodejna priključitev slušalk po odprtju ohišja, samodejna izklopitev po zaprtju.

Funkcije, občutljive na dotik

Predvajanje in pavza, predvajanje prejšnje in naslednje skladbe, sprejemanje in odložitev klica, omogočanje glasovnega pomočnika, način nizke latence.

Odklepanje več možnosti v aplikaciji

Odklepanje več osebnih nastavitev v aplikaciji. Poiščite lokacijo slušalk, indikator baterije, nizko zakasnitev, spremenite način odpravljanja šumov, pokličite in poiščite na kratki razdalji.

Tehnične specifikacije

  • Material: ABS PC
  • Različica: v5.2
  • Doseg: 10 m
  • Čas delovanja baterije z ohišjem: 15 ~ 20 ur (ANC on)/12 ~ 15 ur (ANC off)
  • Kapaciteta baterije: 40 mAh/0,148 Wh (slušalke) 400 mAh/1,48 Wh (polnilno ohišje)
  • Nazivna poraba energije slušalk: DC5V?80 mA
  • Nazivna moč polnilnega ohišja: DC5V?800 mA
  • Poraba toka slušalk: 11 mA
  • Poraba toka v polnilnem ohišju: 150 mA
  • Frekvenca: 20 Hz-20 kHz
  • Vrsta povezave: USB-C

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta slušalk
Povezljivost
Vmesnik za slušalke
Bluetooth različica
Način polnjenja
Proizvajalci
Teža (g)
Življenjska doba ohišja (h)
Življenjska doba baterije (h)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.