Canon DM-E100 stereo usmerjeni mikrofon
116,27 €
111,17 €
91,12 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Stereo mikrofon Canon DM-E100
Canon DM-E100 je kompakten stereo mikrofon, s katerim lahko kakovost zvoka v filmih dvignete na povsem novo raven.
Kristalno čist zvok
Elektretni kondenzator z enosmernim stereo zvokom, zajetim v območju 120°, zagotavlja odlično kakovost zvoka z nizko stopnjo šuma.
Enostavna uporaba
Mikrofon se napaja neposredno iz 3,5-milimetrskega mini priključka, ne potrebuje baterije in je takoj pripravljen za uporabo, ko vklopite fotoaparat.
Lahka in kompaktna zasnova
Mikrofon tehta le 64 g in se prilega dlani, zato ga zlahka spravite v žep ali torbo za fotoaparat, ne da bi ga dodatno obtežili.
Brezskrbno snemanje zvoka
Mikrofon je zasnovan za enostavno in kakovostno snemanje zvoka ter opremljen z nosilcem za varno pritrditev na sani za dodatno opremo fotoaparata.
Združljivost s Canonovimi fotoaparati
Mikrofon je združljiv s fotoaparati EOS 200D, 250D, 800D, 77D, 80D, 90D, M50 in M6 Mark II ter PowerShot G7 X Mark III.
Tehnične specifikacije
- Zasnova stereoelektričnega kondenzatorja
- Vtični napajalnik (napaja se iz fotoaparata)
- Nosilec za pritrditev na sani za pribor z zadrževalnim obročem
- Zaščitni pokrov proti vetru iz krzna
- frekvenčno območje zvoka od 100 Hz do 10 kHz
- Enosmerni stereo signal s 120-stopinjskim razponom
- Povezava prek 3,5-milimetrskega mini priključka
Vsebina paketa
- Stereo mikrofon DM-E100
- Vetrovni pokrov za stereo mikrofon DM-E100
- Navodila za uporabo
- Garancijska kartica
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.