Canonov oddajnik Speedlite ST-E10
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Canonov oddajnik Speedlite ST-E10
Majhen, praktičen in večnamenski - takšen je oddajnik Speedlite ST-E10. Povežite združljive bliskavice Speedlite in jih upravljajte na daljavo.
Daljinski upravljalnik bliskavice
Povežite oddajnik ST-E10 z združljivim fotoaparatom in ga upravljajte na daljavo. Ta kompaktna enota "vse v enem" ponuja poceni način za povezavo več bliskavic Speedlite.
Izjemno kompaktna zasnova
Fotoaparat ST-E10 je majhen, lahek in nevsiljiv. Napajanje črpa neposredno iz večfunkcijske vtičnice združljivega fotoaparata, kar odpira nov svet izvirne osvetlitve zunaj fotoaparata.
Napredna brezžična bliskavica
Upravljajte do 15 oddajnikov Speedlite z razdalje do 30 m. Sprožilec uporablja radijske valove 2,4 GHz, podpira brezžično sinhronizacijo z drugo lamelo in lahko upravlja bliskavico do 1/8 moči 192.
Enostavno upravljanje prek menija fotoaparata
Z oddajnikom ST-E10 lahko hitro in preprosto prilagodite nastavitve osvetlitve. Preprosto pritisnite gumb MENU in na LCD-zaslonu fotoaparata se bo prikazal meni z nastavitvami.
Odpornost na vremenske vplive in poškodbe
Z vremensko zaščito, ki je primerljiva z najnovejšimi bliskavicami Speedlite, je fotoaparat ST-E10 dovolj robusten in vzdržljiv, da bo kos tudi največjim izzivom.
Upravljanje prek aplikacije Camera Connect
V aplikaciji Canon Camera Connect lahko daljinsko upravljate fotoaparat ST-E10, tudi če ne vidite nastavitev na zaslonu fotoaparata. To vam omogoča še več svobode in nadzora.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.