Cariboo Magnesium Air - Črna/zlata
143,12 €
122,62 €
100,51 € Brez DDV
Opis in parametri
- PROFESIONALNA VOŽNJA - Magnesium Air je kolo za ravnotežje za zahtevne stranke. IHC, krmilo MTB in športni okvir.
- INOVATIVNA KONJSKA ZLITINA - Značilnost serije Magnezij je okvir iz enega elementa, brez varjenih delov in ostrih robov.
- PUMPIRANA KOLESA - Če se vozite po terenu, uporabljajte samo kolo s pumpiranimi pnevmatikami. Zagotavljajo odlično blaženje udarcev in oprijem.
- NIZKA TEŽA - Kljub uporabi koles z naperami in napihljivimi pnevmatikami je teža kolesa Magnesium Air nizka - le 3,5 kg.
- VARNOST - Cariboo Magnesium Air izpolnjuje vse zahteve strogega varnostnega standarda EN71 za izdelke, namenjene otrokom.
Pomična kolesa, primerna za terensko vožnjo!
Model Magnesium Air je bil ustvarjen za uporabnike, ki imajo radi noro terensko vožnjo. Ima črpana kolesa, ki se dobro obnesejo na neravnih površinah. Poleg odličnega blaženja udarcev pnevmatike s črpalko zagotavljajo tudi ustrezen oprijem na spolzkih površinah.
Posebej za naprednejše uporabnike je Magnesium Air opremljen s praktičnim naslonom za noge. Spretni malček lahko med pospeševanjem nasloni noge na naslon za noge. To je odličen pripomoček za trening, ki vam omogoča hitrejši prehod na kolo s pedali.
IHC za zahtevne stranke
Cariboo Magnesium Air ima rešitve, prevzete iz profesionalnih gorskih in kros koles. Je eno redkih ravnotežnih koles, ki je opremljeno s sistemom IHC. Zagotavlja varno in udobno upravljanje kolesa tudi v ovinkih. Zaradi sistema IHC na kolesu Magnesium Air je vilica gladka, ne odstopa in zagotavlja stabilno namestitev.
Parametri
- Višina krmila: 46 - 53 cm
- Višina sedla: 30-38 cm
- Širina krmila: 41 cm
- Dolžina: 85 cm
- Premer kolesa: 30,5 cm
- Razdalja od krmila do sedla: 31-37 cm
- Teža: 3,5 kg
- Priporočena starost otroka: od 3. leta dalje
- Kolesa: črpana
- Zavora: brez zavore
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.