CARNEO Otroška GPS ura GuardKid 4G Platinum roza
125,77 €
103,09 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CARNEO Otroška GPS ura GuardKid 4G Platinum roza
Z napravo CARNEO GuardKid 4G Platinum sta varnost in zaščita vaših otrok na prvem mestu. Ta ura je idealna za predšolske in osnovnošolske otroke.
Ne izgubite sledi
S to uro lahko vedno preverite, ali je vaš otrok varno prispel v šolo ali klub. Poleg tega lahko kadar koli pokličete ali pošljete glasovno sporočilo.
Video klici za miren spanec
Z možnostjo videoklica se lahko kadar koli povežete z otrokom in se prepričate, da je vse v redu.
Obojestranska komunikacija in sledenje lokaciji
Ura omogoča dvosmerno komunikacijo ter sledenje trenutni lokaciji in zgodovini gibanja vašega otroka.
Življenjska doba baterije
Z do 4-dnevnim delovanjem baterije z enim polnjenjem vam ure ne bo treba nenehno polniti.
Enostavna uporaba
Upravljanje ure je priročno in enostavno prek aplikacije za pametni telefon.
Lokalizacija GPS in ograja GEO
Ura uporablja signale omrežja GSM/GPRS in satelitov GPS, da lahko preprosto spremlja gibanje vašega otroka in ga najde na razdalji do 5 metrov. Funkcija GEO ograje vam omogoča, da nastavite varna območja za vašega otroka.
Prisluškovanje na daljavo in zajemanje fotografij
Vgrajeni mikrofon omogoča prisluškovanje okolici ure. S kamero na uri lahko na daljavo posnamete tudi fotografijo.
Integrirana kamera in poučevanje matematike in angleškega jezika
Ura ima vgrajeno kamero ter ponuja učne ure matematike in angleščine za vašega otroka.
Vodoodpornost in življenjska doba baterije
Ura je vodoodporna po standardu IP67 in ima 1000 mAh baterijo Li-Po z življenjsko dobo do 96 ur.
Enostavno upravljanje in dodatne funkcije
Ura omogoča enostavno upravljanje, pošiljanje glasovnih in besedilnih sporočil, gumb SOS, telefonski imenik in številne druge funkcije.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.