CARNEO S10 DJ bela

simbolična fotografija

CARNEO S10 DJ bela
CARNEO S10 DJ bela
CARNEO S10 DJ bela
CARNEO S10 DJ bela
CARNEO S10 DJ bela
CARNEO S10 DJ bela
CARNEO S10 DJ bela
številka artikla
31886042
OEM
8588007861838
Proizvajalec
CARNEO
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

37,43 €

30,68 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 36,55 €
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

37,43 €

30,68 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Slušalke Bluetooth CARNEO S10 DJ

Poslušanje glasbe brez zapletov

S temi slušalkami Bluetooth V 5.0 poslušajte glasbo brez zapletov.

Izkušnje z brezžičnim omrežjem

Uživajte v do 8 urah svobode in prilagodljivosti brezžičnega predvajanja brez kompromisov glede kakovosti zvoka.

Funkcije in lastnosti

  • Brezžične slušalke Bluetooth
  • prostoročno upravljanje telefonskih klicev
  • Vgrajen predvajalnik MP3 in sprejemnik FM
  • Najboljši zvok
  • Funkcija odpravljanja hrupa iz okolice
  • Gumbi za upravljanje neposredno na slušalkah

Eleganca in udobje

Slušalke CARNEO S10 DJ zagotavljajo visokokakovostno, neprekinjeno reprodukcijo in udobje mehkih usnjenih ušesnih čepkov.

Najboljši zvok

Slušalke so opremljene z visokokakovostnimi neodimijevimi zvočniki za čist in jasen zvok.

Telefonski klici

Visokokakovostni vsesmerni mikrofon za jasne glasovne klice in snemanje.

FM in MP3

Vgrajen predvajalnik MP3 in sprejemnik FM za zabavo tudi brez mobilnega telefona.

Vsebina paketa

  • Slušalke Bluetooth CARNEO S10 DJ
  • Polnilni kabel USB
  • 3,5-milimetrski priključni kabel
  • Uporabniški priročnik

Tehnični parametri

Frekvenčno območje: 20 - 20 000 Hz

Impedanca: 16 Ohm

Občutljivost: 96 dB

Doseg: do 10 m

Bluetooth: V 5.0

Čas predvajanja glasbe: 8 ur

Čas pogovora: 6 ur.

Čas polnjenja: 2 uri

Čas pripravljenosti: 120 ur.

Protokoli: HSP/HPF/A2DP/AVRCP

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta slušalk
Mikrofon
Povezljivost
Vmesnik za slušalke
Lastnosti slušalk
Zgradba
Zgradba mikrofona
Snemljiv kabel
Podprti kodeki
Bluetooth različica
Način polnjenja
Proizvajalci
Življenjska doba baterije (h)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.