CARNEO TiVii - Android SMART TV BOX
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CARNEO TiVii - Android SMART TV BOX
S televizorjem CARNEO TiVii Android Smart TV Box spremenite svoj televizor v sodoben pametni televizor.
Dostop do interneta omogoča vgrajena kartica WiFi. Prenos iger in aplikacij za operacijski sistem Android je preprost kot vedno.
Zmogljiv procesor za izjemno hitrost
Naša pametna televizijska škatla je opremljena z zmogljivim osemjedrnim procesorjem in štirijedrnim grafičnim čipom. 16 GB pomnilnika ROM zagotavlja hitro in nemoteno delovanje.
Brskanje po spletu, igranje iger in večopravilnost
Uživajte v hitrem brskanju po spletu, najzahtevnejših igrah in večopravilnosti. Prenesite velike datoteke prek omrežja WiFi ali omrežnega kabla.
Android 7.1 in priljubljene aplikacije
Smart TV Box uporablja operacijski sistem Android 7.1. Uživajte v priljubljenih aplikacijah za Android, kot so Google Chrome, vreme, internetni radio, YouTube in na tisoče iger iz Google Play.
Upravljanje in povezljivost
Upravljanje sistema Android na televizijskem zaslonu je lažje z infrardečim daljinskim upravljalnikom. Dvopasovni WiFi 2,4 in 5 GHz ter 1000Mbit LAN zagotavljajo hitro brskanje.
Prostor za shranjevanje in podpora za kartice
Smart TV Box ponuja 2 GB DDR3 RAM in 16 GB eMMC ROM. Za razširitev notranjega pomnilnika je na voljo največ 64 GB kartice TF.
Vsebina paketa:
- CARNEO TiVii
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.