CB 48 Tavolo Rezalna deska Catler
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kuhinjska deska za rezanje
Tavolo v italijanščini pomeni miza in nova kuhinjska deska za rezanje CB 48 Tavolo ni po naključju videti kot majhna miza.
Prednosti CB 48 TAVOLO
Trdna kuhinjska deska za rezanje
Visokokakovostna bukev iz Dolomitov
Dimenzije /Š × G × V/: 39 × 30 × 6 cm
Izvirna italijanska zasnova
s praktično odprtino za vstavljanje krožnika
Zahvaljujoč štirim nogam dobite dvignjeno delovno površino, kar bodo vaša zapestja cenila, ko boste rezali čebulo za enolončnico, predvsem pa lahko pod desko za rezanje položite krožnik in nanj priročno prestavite narezane sestavine ali drobtine. Zelo trd bukov les iz Dolomitov daje deski za rezanje potrebno trpežnost in razkošen videz.
Kuhinjska deska za rezanje s praktično luknjo za vstavljanje krožnika
Preprosta, a prefinjena oblika prihaja iz družinske delavnice italijanskih oblikovalcev in bo upravičeno postala edinstvena umetnina v vaši kuhinji.
Površina lesa je obdelana z dvema plastema mešanice naravnih olj in voskov, ki zagotavljajo gladkost površine, odbijajo vodo in ščitijo lepoto lesa pred madeži, pa tudi pred bakterijami.
Če želite zagotoviti dolgo življenjsko dobo deske za rezanje, jo čistite le ročno z vlažno krpo po tekoči vodi in z blagim čistilnim sredstvom. Tako kot noži Catler tudi ti ne sodijo v pomivalni stroj.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.