CC12/50 ČISTILNI VLOŽKI PHILIPS
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Philips CC12/50 Nadomestni čistilni vložki
EAN: 8710103944652
Opis izdelka
Zaščitite svoj brivnik s temi Philipsovimi nadomestnimi kartušami za čiščenje CC12/50. To pakiranje vsebuje 2 po 160 ml, kar zadostuje za priročno vsakodnevno čiščenje do 6 mesecev.
Higiensko britje
Čistost je 10-krat večja kot pri navadni vodi, zato zagotavlja higienično britje vsak dan. Zaradi tega je kartuša učinkovita do tri mesece.
Aktivno mazanje
Formula, obogatena z aktivnimi mazivi, ščiti brivske glave pred trenjem in obrabo ter tako dlje časa ohranja najboljše delovanje brivnika.
Svež vonj za čisto britje
Čistilna kartuša ima izjemno svež vonj in vam med britjem daje občutek čistoče.
Popolnoma brez alkohola
Tekočina za čiščenje, ki ne vsebuje alkohola, je nežna do kože in je namenjena zaščiti pred draženjem kože.
Združljivost
Kartuša je združljiva s podom Philips Quick Clean Pod.
Ekskluzivna Philipsova higienska formula
Philipsova ekskluzivna higienska formula v kombinaciji s filtrom z več rešetkami učinkovito odstranjuje obrite dlake in pusti brivnik 10-krat čistejši kot pri uporabi zgolj vode.
Preprečuje rast do 99,9 % bakterij
Philipsova čistilna kartuša preprečuje razmnoževanje do 99,9 % bakterij in zagotavlja sveže in higienično britje skozi vso sezono.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.