ČEŠKA KANABIS Konopljino mazilo Buci's Dog CBD 50 ml
10,41 €
8,53 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ČEŠKA KANABIS Konopljino mazilo Bučí's Dog CBD 50 ml
EAN: 8595617334737
Kaj je to?
To je mazilo iz konoplje (Cannabis sativa), ki vsebuje CBD (kanabidiol).
Zakaj je CBD pomemben?
CBD deluje antiseptično, protivnetno in protibolečinsko.
Za kaj je mazilo dobro?
Mazilo je primerno za zdravljenje kožnih bolezni in njihovih pojavov.
Katere konkretne težave rešuje?
Primeren je za atopijski ekcem, luskavico, akne, seborejo, plenični izpuščaj in brazgotine.
Kaj preveri neodvisni laboratorij?
Neodvisni laboratorij je potrdil najvišjo vsebnost CBD v konopljinem mazilu.
Kako se konoplja goji in predeluje?
Czech Canabis sam prideluje in predeluje medicinsko konopljo.
Katere so sorte konoplje?
Gojene sorte ne presegajo dovoljene meje 0,3 % THC.
Kako se preverja vsebnost snovi?
Testiranje poteka z najnovejšo opremo izraelskega podjetja GemmaCert.
Kako pogosto uporabljati mazilo?
Mazilo lahko nanesete na prizadeta mesta večkrat na dan.
Za kaj je mazilo primerno?
Mazilo je primerno za nego suhe kože, aken ali težav z opeklinami.
Kdo hvali mazilo?
Njegove učinke hvalijo ljudje, ki imajo težave s kožo, kot je atopija.
Ali je mazilo primerno za občutljivo kožo?
Da, primeren je za občutljivo kožo in je certificiran za novorojenčke.
Katere so sestavine mazila?
- Medicinski vazelin
- Petrolatum
- CBD Cannabis sativa
Obseg in shranjevanje
Prostornina: 50 ml. Shranjujte pri 5-25 °C.
Pozor!
Hranite zunaj dosega otrok!
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.