Čitalnik Zebra DS4608 SR 2D črn kabel USB (zamenjava za DS4308)
292,63 €
141,43 €
115,93 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Čitalnik Zebra DS4608 SR 2D črn kabel USB
Koda izdelka: 3055507
Pregled
2D-čitalnik Zebra DS4608 SR je inovativna rešitev za hitre in nemotene transakcije. Idealen je za skeniranje predmetov vseh velikosti in črtnih kod v skoraj vseh pogojih.
Značilnosti
DS4608 omogoča preklapljanje med ročnim in prostoročnim skeniranjem ter ponuja več načinov povratnih informacij. S tem bralnikom lahko enostavno obdelujete vse vrste transakcij.
Inovacije za večjo produktivnost
DS4608 ponuja številne inovacije, ki povečujejo produktivnost, vključno z inteligentnim zajemom dokumentov Zebra in večkodnim oblikovanjem podatkov (MDF).
Fizikalne lastnosti
- Dimenzije: 16,5 cm x 6,7 cm x 9,8 cm
- Teža: 161,9 g
- Barva: črna
Značilnosti delovanja
- Vir svetlobe: LED dioda: krožna 617 nm jantarna LED dioda
- Osvetlitev: (2) 660 nm rdeče LED diode
- Slikovno tipalo: 1280 x 800 slikovnih pik
Okolje
- Delovna temperatura: od 0,0° do 50,0° C
- Temperatura shranjevanja: -40,0° do 70,0° C
- Vlaga: 5 % do 95 % RH, brez kondenzacije
Regulativni
- Električna varnost: UL 60950-1, druga izdaja, CAN/CSA-C22.2 št. 60950-1-07. EN 60950-1:2006/A2:2013
- Varnost LED: IEC 62471:2006 (Ed.1.0); EN 62471:2008
Dodatki
- Inteligentna konzola na vratih, skodelica
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.