Club3D Potovalni polnilec USB-C 140W, tehnologija GaN, 1xUSB-C, podpora PD 3.1

- 12%

simbolična fotografija

Club3D Potovalni polnilec USB-C 140W, tehnologija GaN, 1xUSB-C, podpora PD 3.1
Club3D Potovalni polnilec USB-C 140W, tehnologija GaN, 1xUSB-C, podpora PD 3.1
Club3D Potovalni polnilec USB-C 140W, tehnologija GaN, 1xUSB-C, podpora PD 3.1
Club3D Potovalni polnilec USB-C 140W, tehnologija GaN, 1xUSB-C, podpora PD 3.1
številka artikla
3795232
OEM
CAC-1914EU
Proizvajalec
Club 3D
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Club3D Potovalni polnilec USB-C 140W GaN tehnologija

Tehnične specifikacije

Ime izdelka: Potovalni polnilec 140 W s tehnologijo GaN, enoprehodni USB Type-C, podpora Power Delivery(PD) 3.1

Polnilec za napajanje

Koda izdelka: CAC-1914

EAN koda: 8719214472689

Značilnosti

  • Notranji čip omogoča vhodno napetost 100-240VAC 50/60Hz
  • Tehnologija GaN
  • Skupna izhodna moč 140 W
  • Podpora za Power Delivery (PD) 3.1
  • Zaščita pred preobremenitvijo in prenapetostno zaščito
  • Zaščita pred kratkim stikom
  • Zaščita pred pregrevanjem
  • Ustreza standardom CE, FCC
  • Lahka in udobna za uporabo
  • Posebej zasnovan za vaše naprave z vmesnikom USB Type-C

Vsebina paketa

Potovalni polnilec 140 W tehnologija GaN, enoprehodni USB Type-C, podpora Power Delivery(PD) 3.1 - glavni priključek

1x RDEČ (samo za napajanje) kabel USB Type-C 240 W EPR (1 m) za povezavo z gostiteljem

Dostop

1x EU omrežni priključek

Pridobljeno iz

Ženska USB tipa C

Dodatne informacije

  • Dimenzije paketa: 11 x 13 x 5,5 cm
  • Dimenzije naprave: 7,5 x 7,6 x 3,15 cm
  • Dolžina kabla: 1 m
  • Teža naprave: 333 gr
  • Teža kabla: 35 gr
  • Teža paketa: 40 gr
  • Skupna teža: približno 413 gr
  • Izpolnjuje zahteve ROHS, FCC in CE glede elektromagnetne motnje

Podpora

Za tehnična vprašanja se obrnite na uradno podporo podjetja Club 3D na naslovu support@club-3d.com. Podpora je večinoma v angleščini, lahko pa vprašanje napišete tudi v angleščini in proizvajalec bo zanj poskrbel. Proizvajalec se odzove v 24 urah. Obiščete lahko tudi razpravo na naslednji povezavi: https://insights.club-3d.com/, kjer boste našli koristne informacije o uporabi izdelkov Club 3D.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatka
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.