Club3D USB-C, trojni zaslon DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock s 120 W PS
309,94 €
221,04 €
181,18 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Priključna postaja Club3D USB-C

Celovita rešitev za vse vaše potrebe. Ta priklopna postaja združuje video, podatke, napajanje, ethernet in zvok.
Značilnosti
- 4 video priključki za prenos videa
- 4 podatkovna vrata USB za prenos podatkov
- 1 pametna polnilna vrata USB-A za hitro polnjenje
- 1 gigabitna vrata Ethernet za superhitri Ethernet
- 2 avdio vhoda za poslušanje glasbe

Podpora za vse načine DP Alt1.4/1.2
Podpora za vse gostiteljske naprave tipa C in ThunderboltT™ 3 v operacijskih sistemih Windows in MacOSX.
Izhod za do 3 zaslone
Podpira izhod prek MST na največ 3 zaslone (2 HDMI VGA ali 2 HDMI DP).
Podpora za en zaslon
- HDMI max. 4K60Hz
- DP max. 4K60Hz
- VGA max. 1920*1200 60Hz
Gigabitni ethernet in USB3.2 Gen2
Podpira gigabitni ethernet 10/100/1000M in USB 3.2 Gen2 z največjo hitrostjo prenosa podatkov 10 Gb/s.
Digitalni zvok in dvojno napajanje
Podpira digitalni zvok z največjo vzorčno frekvenco 96 kHz/24 bitov in dvojno napajanje.

Tehnične specifikacije
- 1x USB Gen2 Type-C Female za povezavo z gostiteljem
- 2x USB Gen2 tipa A ženskega spola
- 1x USB Gen1 tipa A ženskega spola
- 1x pametna polnilna vrata USB tipa A (RED) 5V/2,4A Max.
- 2x HDMI™ ženskega spola (DP Alt Mode)
- 1x DP™ ženskega spola (DP Alt Mode)
- 1x VGA ženskega spola
- 1x RJ45
- 1x 3,5 mm vtič za telefon (mikrofon in slušalke)
- 1x Toslink
- 1x ključavnica proti kraji
- 1x napajanje z enosmernim tokom 20,5 V lahko priključite na USB C PD Max 100W
- 1x USB C (PD Max 100W)
Podpora za operacijski sistem
- Windows 10
- Mac OSX (podpira samo način SST - sistemi s procesorjem Intel)
Kaj najdete v škatli
- CSV-1568 Priključna postaja
- Napajanje (vhod: 100-110/240 VAC, izhod: do 120 W)
- Kabel USB Gen2 Type-C 10G, 20V5A M/M, 1 m
- Odstranljivo stojalo
- Kratka navodila za namestitev

V primeru tehničnih vprašanj se lahko obrnete na uradno podporo kluba 3D na naslovu support@club-3d.com.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.