Club3D USB-C, trojni zaslon DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock s 120 W PS
310,37 €
233,00 €
190,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Priključna postaja Club3D USB-C
Celovita rešitev za vse vaše potrebe. Ta priklopna postaja združuje video, podatke, napajanje, ethernet in zvok.
Značilnosti
- 4 video priključki za prenos videa
- 4 podatkovna vrata USB za prenos podatkov
- 1 pametna polnilna vrata USB-A za hitro polnjenje
- 1 gigabitna vrata Ethernet za superhitri Ethernet
- 2 avdio vhoda za poslušanje glasbe
Podpora za vse načine DP Alt1.4/1.2
Podpora za vse gostiteljske naprave tipa C in ThunderboltT™ 3 v operacijskih sistemih Windows in MacOSX.
Izhod za do 3 zaslone
Podpira izhod prek MST na največ 3 zaslone (2 HDMI VGA ali 2 HDMI DP).
Podpora za en zaslon
- HDMI max. 4K60Hz
- DP max. 4K60Hz
- VGA max. 1920*1200 60Hz
Gigabitni ethernet in USB3.2 Gen2
Podpira gigabitni ethernet 10/100/1000M in USB 3.2 Gen2 z največjo hitrostjo prenosa podatkov 10 Gb/s.
Digitalni zvok in dvojno napajanje
Podpira digitalni zvok z največjo vzorčno frekvenco 96 kHz/24 bitov in dvojno napajanje.
Tehnične specifikacije
- 1x USB Gen2 Type-C Female za povezavo z gostiteljem
- 2x USB Gen2 tipa A ženskega spola
- 1x USB Gen1 tipa A ženskega spola
- 1x pametna polnilna vrata USB tipa A (RED) 5V/2,4A Max.
- 2x HDMI™ ženskega spola (DP Alt Mode)
- 1x DP™ ženskega spola (DP Alt Mode)
- 1x VGA ženskega spola
- 1x RJ45
- 1x 3,5 mm vtič za telefon (mikrofon in slušalke)
- 1x Toslink
- 1x ključavnica proti kraji
- 1x napajanje z enosmernim tokom 20,5 V lahko priključite na USB C PD Max 100W
- 1x USB C (PD Max 100W)
Podpora za operacijski sistem
- Windows 10
- Mac OSX (podpira samo način SST - sistemi s procesorjem Intel)
Kaj najdete v škatli
- CSV-1568 Priključna postaja
- Napajanje (vhod: 100-110/240 VAC, izhod: do 120 W)
- Kabel USB Gen2 Type-C 10G, 20V5A M/M, 1 m
- Odstranljivo stojalo
- Kratka navodila za namestitev
V primeru tehničnih vprašanj se lahko obrnete na uradno podporo kluba 3D na naslovu support@club-3d.com.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.