Club3D USB-C, trojni zaslon DP Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock s 120 W PS
355,68 €
279,12 €
228,79 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Club3D USB-C, trojni zaslon DP Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock s 120 W PS
EAN: 719214472092
Opis izdelka
Club 3D CSV-1566 je integrirana rešitev za video, podatke, napajanje, ethernet in zvok.
Zagotavlja razširitev vrat tipa C ali USB-A za več avdio, video, podatkovnih in napajalnih vrat.
Vključuje 3 video priključke, 4 USB Gen1 Type-A in 1 USB Gen1 Type-C za prenos podatkov ter RJ45 za izjemno hiter ethernet.
Ima reže za kartice SD/TF in pametna polnilna vrata za hitro polnjenje mobilnih naprav.
Priložen je 120-vatni napajalnik za napajanje priklopne postaje in polnjenje gostitelja z največjo izhodno močjo 80 W.
Tehnične specifikacije
- Vhod: 1x USB Gen2 Type-C Female za povezavo z gostiteljem
- Izhodi: 1x USB Gen1 Type-C Female (podatki), 4x USB Gen1 Type-A Female, 1x USB Type-A (RED) Smart Charging Port 5V/2,4A Max., 1x HDMI™ Female (DP Alt Mode), 1x HDMI™ Female (USB Mode)DisplayLink™, 1x DP™ Female (USB Mode)DisplayLink™, 1x SD Female, 1x TF Female, 1x RJ45, 1x 3,5mm telefonski priključek (mikrofon in slušalke), 1x DC Power 20,5V
- Podpora za operacijski sistem: Microsoft Windows 10, Mac OSX podpira samo način SST
V paketu
- CSV-1566 Priključna postaja
- Vhodna moč: 100-110/240 VAC, izhodna moč: do 120 W
- Kabel USB Gen2 Type-C 10G, 20V5A M/M, 1 m
- Kratek vodnik za namestitev
Dodatne informacije
Velikost naprave: 30,4 x 7,7 x 1,8 cm / 11,97 x 3,03 x 0,7".
Teža naprave: 358 gr / 12,63oz.
Izpolnjuje zahteve ROHS, FCC in CE glede elektromagnetne motnje.
Podpora proizvajalca
V primeru tehničnih vprašanj se lahko obrnete na uradno podporo kluba 3D na naslovu support@club-3d.com.
Podpora je večinoma v angleščini, lahko pa zastavite vprašanje v češčini in proizvajalec ga bo obravnaval.
Proizvajalec se bo odzval v 24 urah.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.