Creative LIVE! CAM SYNC 1080P V2, spletna kamera, široki zaslon Full HD, USB, 2 x mikrofon
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Creative LIVE! CAM SYNC 1080P V2
Spletna kamera Full HD za videoklice, spletne lekcije in spletne intervjuje.
Samodejno utišanje zvoka in odpravljanje šumov
Na pomembni spletni konferenci naredite močan vtis ali pa se z bližnjimi pogovarjajte bolj intimno.
Komplet SmartComms
- Poenostavitev spletnih klicev
- Inteligentna komunikacija
- Samodejno utišanje zvoka
- Zmanjševanje hrupa
Izboljšani vgrajeni mikrofoni
Za boljšo kakovost klica glas zajamejo bolj naravno in tako zagotovijo boljšo kakovost klica.
Specifikacije UVC
Deluje z najpogostejšimi aplikacijami za videokonference.
77° vidno polje
Idealen pogled od glave do ramen za uravnotežen posnetek.
Prilagodljivo zapenjanje
Omogoča vodoravno vrtenje za 360° in navpični nagib do 30°.
Par vgrajenih mikrofonov
Omogoča boljši zajem zvoka, zato bo vaš glas zvenel bolj naravno.
Pokrov zasebnosti
Z vgrajenim pokrovčkom objektiva zaščitite svojo zasebnost.
Vključi in uporabi
Spletno kamero lahko začnete uporabljati hitro in preprosto brez nameščanja gonilnikov.
Objektiv HD 1080p
Spletni sestanki s snemanjem videoposnetkov Full HD.
Pritrditev na stativ
Snemajte z različnih zornih kotov s spletno kamero na stativu.
Daljši kabel
Priložen je daljši kabel (1,8 m) za povezavo z računalnikom.
Vsebina paketa
- 1 × Creative Live! Cam Sync 1080p V2
- 1 × zloženka o kompletu SmartComms
- 1 × kratek uvodni vodnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.