Creative LIVE! CAM SYNC V3, spletna kamera, 2K QHD, 4x digitalni zoom, mikrofoni
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Creative LIVE! CAM SYNC 1080P V3
Spletna kamera z ločljivostjo 2K QHD, 4-kratnim digitalnim zoomom in dvema mikrofonoma.
Podrobna in gladka slika
Ustvarjalno v živo! Cam Sync V3 ponuja ločljivost 2K QHD 2560 × 1440 pri 30 sličicah na sekundo za podrobne in gladke slike.
4-kratni digitalni zoom
S 4-kratno digitalno povečavo lahko izbirate med več razponi povečave, ki ustrezajo vašim potrebam in okolju.
Dvojni mikrofoni
Spletna kamera je opremljena z dvema vsesmernima mikrofonoma za jasno in natančno snemanje glasu.
Združljivost
Spletna kamera je združljiva z računalniki Windows in Mac ter najbolj priljubljenimi aplikacijami za konferenčne klice.
Pravilnik o zasebnosti
Vgrajena zaslonka objektiva zagotavlja zaščito pred neželenim dostopom in nabiranjem prahu.
Nastavitev vrtenja in nagiba
Spletna kamera omogoča 360-stopinjsko vodoravno vrtenje in nagibanje do 30°.
Vsebina paketa:
- Ustvarjalno v živo! Cam Sync V3
- Kratek uvodni vodnik
Tehnične specifikacije:
- Tehnologija senzorjev: CMOS
- Slikovni senzor QHD (2560 × 1440) s 5 MP
- Ločljivost videoposnetka in hitrost sličic na sekundo: MJPG- 1440p 30 sličic na sekundo / 1080p 30 sličic na sekundo / 1200p 30 sličic na sekundo / 720p 30 sličic na sekundo / 540p 30 sličic na sekundo
- Izhodni format: YUY2/MJPG
- Ločljivost slike: 2560 × 1440 / 1920 × 1080
- Format zajemanja slik: BMP/JPG
- Vidno polje: do 95° (po diagonali)
- Zmanjšanje utripanja: 50 Hz/60 Hz
- Dva vgrajena vsesmerna digitalna mikrofona MEMS
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.