CREMIO METLICA ZA STEPANJE MLEKA ČRNA MELITTA
108,09 €
75,43 €
61,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Cremio črni penilnik za mleko Melitta
Popolna mlečna pena
Cremio bo s pritiskom na gumb pričaral puhasto mlečno peno za vsak kavni napitek. Ne glede na to, ali imate radi Latte Macchiato, Cappuccino ali Frappé, boste s tem penilnikom mleka vedno dobili najbolj okusno mlečno peno.
Značilnosti
- Posoda za mleko s površino, ki se ne prijema
- Praktično merilo v posodi
- Brezžično podnožje z možnostjo vrtenja za 360°
- Vgrajen predal za kable
- Samodejni izklop, vključno z zaščito pred pregrevanjem
- Samodejni izklop, ko napravo dvignete s podstavka
Nasvet za popolno mlečno peno
Za popolno spenjeno mleko uporabite mleko z visoko vsebnostjo beljakovin (vsaj 3 g/100 ml).
Vroča in hladna mlečna pena
Napenjalnik mleka Cremio pripravi vročo in hladno mlečno peno. Tako lahko s pritiskom na gumb pripravite različne napitke.
Priprava toplega mleka
S penilnikom mleka Cremio lahko preprosto pripravite tudi vroč kakav ali skodelico toplega mleka. Vgrajen grelec enakomerno segreva mleko in preprečuje, da bi se zažgalo.
Enostavno čiščenje
Zaradi neprijemljive površine je čiščenje zelo enostavno. Uporabite vlažno krpo in detergent za pomivanje posode. Pokrov in metlico za stepanje mleka lahko pomivate v pomivalnem stroju.
Intuitivno upravljanje
Zaradi osvetljenih gumbov in praktičnih črt v posodi za mleko, ki označujejo najmanjšo in največjo količino mleka, je uporaba aparata Cremio zelo preprosta.
Tehnični parametri
- Barva: črna
- Moč: 600 W
- Prostornina: 250 ml
- Neto teža: 1 kg
- Bruto teža: 1,27 kg
- Dimenzije izdelka: 17,6 x 15,8 x 23,9 cm
- Dimenzije paketa: 17,6 x 15,8 x 23,9 cm
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.