CV591LF0 SUŠILNIK ZA LASE ROWENTA

- 9%

simbolična fotografija

CV591LF0 SUŠILNIK ZA LASE ROWENTA
CV591LF0 SUŠILNIK ZA LASE ROWENTA
CV591LF0 SUŠILNIK ZA LASE ROWENTA
CV591LF0 SUŠILNIK ZA LASE ROWENTA
CV591LF0 SUŠILNIK ZA LASE ROWENTA
CV591LF0 SUŠILNIK ZA LASE ROWENTA
CV591LF0 SUŠILNIK ZA LASE ROWENTA
številka artikla
741014597
Proizvajalec
ROWENTA
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 24.5.2024 že pri vas

34,36 €

31,24 €

25,61 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 29,98 €
Na zalogi 10 kos, 24.5.2024 že pri vas

31,24 €

34,36 €

25,61 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Rowenta CV591LF0 - Sušilnik las

Intenzivno sušenje: 2300 Effiwatts ustreza 2300 W sušilniku za lase, vendar dejanska poraba energije znaša le 2100 W.

Zmogljiv ionizator

Izpušča na milijone ionov, ki zmanjšujejo statično elektriko in kodranje. Zagotavlja gladko pričesko s klinično dokazanim sijajem že po prvi uporabi.

Zdravi in zaščiteni lasje

Nastavitev Thermo Control ščiti lase, saj vzdržuje idealno temperaturo za ohranjanje njihove naravne lepote.

Enostavna in udobna uporaba

  • 6 nastavitev hitrosti/temperature
  • Ergonomska zasnova
  • 1,8 m napajalni kabel za prosto gibanje

Dolgotrajni rezultati

Zaključna funkcija hladnega zraka fiksira pričesko za dolgotrajen učinek.

Natančno oblikovanje

Koncentratorski nastavek zagotavlja koncentriran zračni tok za natančno sušenje in popolne rezultate.

Največja glasnost

Nastavek za difuzor valovitim lasem doda volumen in poudari njihovo naravno lepoto.

Enostavno čiščenje

Snemljiva rešetka omogoča enostavno čiščenje in dolgotrajno delovanje.

Parametri

Znamka
Poraba energije
Število hitrosti
Število temperatur
Število nastavkov
Hladen zrak
Ionizator
Difuzor
Okrasni rob
Glavniški nastavek
Kavelj za obešanje

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.