CYBERCLEAN CameraCare Komplet za vzdrževanje vse-v-1
41,72 €
34,20 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Cyber Clean Camera Cleaner je edinstven komplet "vse v enem" za profesionalno vzdrževanje in čiščenje fotoaparatov in druge optične opreme. Zagotavlja vsa orodja za čiščenje občutljivih objektivov in prahu med gumbi in mehanizmi za ostrenje. Zagotavlja tudi najboljšo rešitev za vzdrževanje čistoče ohišja fotoaparata od znotraj in zunaj. S svojo edinstveno in privlačno zasnovo bo ta komplet preprosto obvezen pripomoček vsakega fotografa. - Edinstvena zasnova in edinstvena funkcija = največja učinkovitost ! - Edinstven izdelek "vse v enem - Drugega ali podobnega na trgu ni - Cyber Clean z edinstvenim učinkom čiščenja in razkuževanja - Kompaktna velikost , ki se prilega vsem torbam za fotoaparate - Idealen za potovanja. - Izjemno profesionalna in privlačna zasnova - Prava in edinstvena rešitev za težave z vzdrževanjem fotoaparata Na voljo vam je: - Mehka čistilna krtačka brez poškodb zlahka odstrani ves prah v notranjosti in na fotoaparatu. - Posebno pero za čiščenje objektiva je izdelano iz edinstvenih mikrovlaken, ki so zasnovana tako, da ne odrgnejo niti prstnih odtisov ali vode, ki se razprši na objektivu, kar je priročno. - S posebnim sesalnikom lahko odstranite prah, ne da bi se dotaknili naprave. Idealen je za čiščenje objektiva ali senzorja fotoaparata. - Revolucionarna čistilna zmes Cyber Clean, ki je idealna za čiščenje zunanjosti ohišij fotoaparatov ali torb in ohišij.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.