D-Link DGS-1210-24 28-portno gigabitno pametno stikalo, 24x GbE, 4x RJ45/SFP, brez ventilatorja

- 15%

simbolična fotografija

D-Link DGS-1210-24 28-portno gigabitno pametno stikalo, 24x GbE, 4x RJ45/SFP, brez ventilatorja
D-Link DGS-1210-24 28-portno gigabitno pametno stikalo, 24x GbE, 4x RJ45/SFP, brez ventilatorja
številka artikla
3385518
OEM
DGS-1210-24/E
Proizvajalec
D-Link
Točke zvestobe: 7
0 ocen
Na zalogi 9 kos, 21.5.2024 že pri vas

173,57 €

147,85 €

121,19 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 144,88 €
Na zalogi 9 kos, 21.5.2024 že pri vas

147,85 €

173,57 €

121,19 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

D-Link DGS-1210-24 28-portno gigabitno pametno stikalo

Inteligentno stikalo s 24 priključki za hitre povezave. Podpira standarde 10/100/1000 Mb/s s samodejnim pogajanjem.

Napredne funkcije

To stikalo je opremljeno s tehnologijo dlink|green 3.0, ki omogoča napreden prihranek energije. Zaradi tega lahko deluje v načinu mirovanja in tako varčuje z energijo.

Prilagodljivost in varnost

Naprava DGS-1210-24 podpira pol-/polni dupleks, samodejno pogajanje in samodejno MDI/MDIX, kar zagotavlja prilagodljivost povezave. Za varnost vaših podatkov je opremljen s funkcijama 802.1X za nadzor dostopa do vrat in varnost vrat.

Visoka zmogljivost in zmogljivost

Stikalo lahko obdeluje okvirje Jumbo do 13000 bajtov in podpira do 16K naslovov MAC. Za stabilno in hitro komunikacijo se uporablja IEEE 802.3x Flow Control.

Enostavno upravljanje in združljivost

D-Link Network Assistant Utility (DNA) in podpora IPv6 omogočata preprosto in učinkovito upravljanje stikala. Poleg tega je združljiv s programom D-View 6.0.

Namestitev in delovanje

Stikalo je pripravljeno za namestitev v 19-palčno omaro in lahko deluje pri temperaturah od 0 do 50 °C.

Parametri

Maksimalno število vrat
Upravljanje
Lastnosti switche
Ventilator
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.