D-Link DWM-222 4G LTE adapter USB

simbolična fotografija

D-Link DWM-222 4G LTE adapter USB
številka artikla
AG474742
OEM
DWM-222
Proizvajalec
D-Link
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi > 20 kos, 15.5.2024 že pri vas

91,82 €

75,26 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 89,94 €
Na zalogi > 20 kos, 15.5.2024 že pri vas

91,82 €

75,26 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Vgrajena reža za kartico SIM 4G LTE s hitrostjo prenosa do 150 Mb/s Vrata USB 2.0 Reža za kartico MicroSD za razširitev pomnilnika Združljiv z operacijskim sistemom Windows XP/Vista/7/8/10 in Mac OS X 10.5 ali novejšim Adapter USB 4G LTE DWM-222 je prenosni potovalni modem, s katerim se lahko povežete z internetom, kjer koli ste1. Visoke hitrosti prenosa podatkov v smeri navzgor in navzdol ter majhna zakasnitev vam zagotavljajo visoko zmogljivost in hitro povezavo, ko ste na poti. Ta majhen adapter omogoča hiter dostop do interneta, kjer koli ste. Z izjemno hitro tehnologijo 4G LTE lahko dosežete hitrosti do 150 Mb/s navzdol in do 50 Mb/s navzgor1. Zato vam ni treba, da je povezava počasna, ko ste na poti. Adapter USB 4G LTE preprosto priključite na računalnik in dostopajte do interneta povsod, kjer imate signal LTE (povratno združljiv s podatkovnimi protokoli HSPA, GSM, GPRS ali EDGE). DWM-222 ima tudi vgrajeno anteno za stalno in zanesljivo povezavo. Adapter DWM-222 je modem "plug and play "2 z gonilniki, vgrajenimi neposredno v modem, zato je namestitev hitra in enostavna. Uporabljate ga lahko s prenosnim računalnikom ali netbookom brez pogona CD-ROM; preprosto ga priključite v vrata USB in gonilniki se bodo samodejno namestili, tako da bo vaš modem takoj začel delovati. Adapter USB 4G LTE DWM-222 je dovolj majhen in tanek, da ga lahko vzamete kamor koli v žep ali torbico. Ima bralnik kartic microSD za dodatno izmenljivo shrambo (do 32 GB), ki vam omogoča, da imate svoje datoteke in stike vedno pri roki. Brez potrebe po baterijah, kablih ali dodatni strojni opremi lahko ta modem resnično vzamete s seboj kamor koli.

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.