Dell Essential Briefcase 15-ES1520C (paket 10 kosov)

- 2%

simbolična fotografija

Dell Essential Briefcase 15-ES1520C (paket 10 kosov)
Dell Essential Briefcase 15-ES1520C (paket 10 kosov)
Dell Essential Briefcase 15-ES1520C (paket 10 kosov)
Dell Essential Briefcase 15-ES1520C (paket 10 kosov)
Dell Essential Briefcase 15-ES1520C (paket 10 kosov)
številka artikla
31331154
OEM
ES-BC-15-20
Proizvajalec
Dell
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Dell Essential Briefcase 15

Vrsta izdelka: Primer za prenosni računalnik

Barva: črn odsevni tisk z dvignjeno teksturo

Velikost: Za večino prenosnih računalnikov do 15,6" (največja velikost prenosnika: 38 x 26 x 2,5 cm)

Lastnosti:Zadrga, sprednji žep z zadrgo, odporen na vremenske vplive

Transportni trak: ročaj, ramenski trak

Prostor za vse, kar potrebujete

Dell Essential Briefcase 15 ponuja veliko prostora za prenosni računalnik in vse, kar potrebujete na poti. Sprednji žep z zadrgo omogoča hiter dostop do telefona, ključev in kartic.

Varnost na prvem mestu

Z odsevnimi odtisi na sprednji strani je Dell Essential Briefcase 15 bolje viden v slabši svetlobi, kar povečuje vašo varnost na poti.

Odpornost na vremenske vplive

Dell Essential Briefcase 15 je izdelan iz vodoodpornega materiala za zaščito prenosnega računalnika in dodatne opreme.

Udobno za nošenje

Lahek kovček Dell Essential Briefcase 15 lahko udobno prenašate z oblazinjenimi zgornjimi ročaji ali z nastavljivim naramnim pasom. Za potovanje s kovčkom na kolesih je na voljo trak za pritrditev kovčka na kovček.

Garancija in podpora

Za Dell Essential Briefcase 15 velja 3-letna omejena garancija. Tehnična podpora je na voljo pri Dellu na naslednjih številkah:

  • Slovaška republika: 421 2 5750 83 03
  • Češka: 420 225 772 711

Več informacij o izdelku je na voljo naproizvajalčevo spletno mesto.

Parametri

Vrsta
Barva
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.