DELL Essential Sleeve 15 - ES1520V - Primeren za večino prenosnih računalnikov do 15 palcev - Razpakirano

- 50%

simbolična fotografija

DELL Essential Sleeve 15 - ES1520V - Primeren za večino prenosnih računalnikov do 15 palcev - Razpakirano
DELL Essential Sleeve 15 - ES1520V - Primeren za večino prenosnih računalnikov do 15 palcev - Razpakirano
DELL Essential Sleeve 15 - ES1520V - Primeren za večino prenosnih računalnikov do 15 palcev - Razpakirano
DELL Essential Sleeve 15 - ES1520V - Primeren za večino prenosnih računalnikov do 15 palcev - Razpakirano
DELL Essential Sleeve 15 - ES1520V - Primeren za večino prenosnih računalnikov do 15 palcev - Razpakirano
številka artikla
RZ3540721
OEM
ES-SV-15-20
Proizvajalec
Dell
0 ocen
Razpakirano Preverjeno, popolnoma delujoče s polno garancijo
Na zalogi 1 kos, v torek že pri vas

30,68 €

15,30 €

12,54 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 14,99 €

Kupiti novo za 22,37 €

Kupiti
Na zalogi 1 kos, v torek že pri vas

15,30 €

30,68 €

12,54 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Dell Essential Sleeve 15 - ES1520V

Tehnični parametri

Vrsta izdelka: Primer za prenosni računalnik

Barva: črna z natisnjenim logotipom Dell

Material izdelka: neopren, nylex

Vrsta zapiranja: dvojna zadrga

Material za polnjenje: Nylex

Združljivost

Ohišje je združljivo z večino prenosnih računalnikov z zaslonom velikosti do 15,6 palca (39,6 cm).

Oblikovanje in udobje

Kovček je lahek in enostaven za prenašanje. Zgornja odprtina z gladko drsno dvojno zadrgo omogoča enostaven dostop do prenosnega računalnika.

Zaščita

Neoprensko ohišje z mehko notranjo oblogo iz brušenega materiala Nylex se tesno in varno prilega prenosnemu računalniku ter ga ščiti pred razlitjem, udarci in praskami.

Garancija in podpora

  • Garancija: 3 leta omejene garancije
  • Tehnična podpora DELL: 421 2 5750 83 03, 420 225 772 711
  • Telefonska številka za pomoč uporabnikom DELL ProSupport: 421 2 5750 69 81, 420 225 772 969

Za več informacij obiščiteproizvajalčevo spletno mesto.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.