DELL PC OptiPlex 7000 SFF/240W/TPM/i5-12500/8GB/256GB SSD/integriran/DVD RW/ne WLAN/vPro/Kb/Miška/W11 Pro/3Y PS NBD
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DELL PC OptiPlex 7000 SFF
EAN: 5397184678824
Tehnični parametri
Procesor
12. generacija procesorjev Intel Core i5-12500
Spomin
8 GB, DDR4
Trdi disk
256 GB, M.2 2230, PCIe NVMe, SSD
Grafična kartica
Intelova integrirana grafika
Optična mehanika
8x DVD /-RW 9,5 mm ODD
Tipkovnica in miška
Dellova žična tipkovnica-KB216 in Dellova optična miška-MS116
Operacijski sistem
Windows 11 Pro
Barva
Črna
Garancija
3 leta ProSupport
Povezljivost
- Gumb za vklop
- Bralnik kartic SD 4.0 (neobvezno)
- Optični diskovni pogon (neobvezno)
- Priključek USB 2.0
- Priključek USB 3.2 Gen2
- Lučka za aktivnost trdega diska
- Univerzalni zvočni vtič
- Priključek USB 2.0 s funkcijo PowerShare
- Priključek USB 3.2 Gen2x2 tipa C
- Linijski izhod Ponovno izvajanje nalog Linijski vhod Zvočna vrata
- Priključki DisplayPort 1.4 (3)
- USB 3.2 Gen 2
- Priključki USB 2.0 s pametnim vklopom (2)
- Razširitev PCIe z nizkim profilom (2)
- Priključek za napajanje
- Diagnostična lučka za napajanje
- Serijska/PS2 vrata (neobvezno)
- Izbirni video priključek (HDMI 2.0b/ DisplayPort 1.4a/ VGA/ USB Type-C z načinom DisplayPort Alt)
- K-Lock
- USB 3.2 Gen 1 (3)
- Ethernet RJ-45
- Zanka za ključavnico
Dimenzije in teža
Dimenzije: 92,60 mm x 292,80 mm x 290,00 mm
Teža: 3,85 kg - 5,30 kg
Tehnična podpora
Tehnična podpora DELL: 421 2 5750 83 03 (Slovaška), 420 225 772 711 (Češka)
Telefonska številka za pomoč uporabnikom DELL ProSupport: 421 2 5750 69 81 (Slovaška), 420 225 772 969 (Češka)
Povezava do proizvajalca
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.