Dell Thunderbolt Dock WD19TBS 180W

simbolična fotografija

Dell Thunderbolt Dock WD19TBS 180W
Dell Thunderbolt Dock WD19TBS 180W
Dell Thunderbolt Dock WD19TBS 180W
številka artikla
31331510
OEM
DELL-WD19TBS
Proizvajalec
Dell
Točke zvestobe: 12
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Tehnični parametri

Vrsta izdelka Priključna postaja
Vmesnik
  • 2 x zaslon/video - DisplayPort - 20-pinski DisplayPort
  • 1 x zaslon / video - HDMI - 19-pinski HDMI tipa A
  • 1 x USB-C
  • 3 x USB 3.1 Gen 1 - 9-pinski USB tipa A
  • 2 x USB-C 3.1 Gen 2
  • 1 x omrežje - Ethernet 1000 - RJ-45
  • 1 x Thunderbolt 3 - Thunderbolt - 24-pinski USB-C
Podrobnosti o največji ločljivosti 5120 x 2880 - 60 Hz
Značilnosti Reža za varnostno ključavnico (kabelska ključavnica je naprodaj ločeno), 130W napajanje za sisteme Dell, 90W napajanje za sisteme, ki niso Dell, brezžična tehnologija vPro
Barva Črna
Vključeni kabli 1 x kabel Thunderbolt 3 - 2,6 ft
Zahtevana napetost AC 120/230 V (50/60 Hz)
Zagotovljena moč 180 W
Garancija Omejena garancija - 3 leta
Združljivost Latitude 3310
Latitude 3320
Latitude 3330
Latitude 3400
Latitude 3410
Latitude 3420
Latitude 3500
Latitude 3510
Latitude 3520
Latitude 5300
Latitude 5310
Latitude 5320
Latitude 5400
Latitude 5410
Latitude 5420
Latitude 5430
Latitude 5500
Latitude 5530
Latitude 7200
Latitude 7210
Latitude 7320
Latitude 7330
Latitude 7420
Latitude 7424
Latitude 7430
Latitude 7520
Latitude 7530
Latitude 9410
Latitude 9510
Latitude 9520
Natančnost 3540
Vostro 5310
Vostro 5401
Vostro 5490
Vostro 5501
Vostro 5510
Vostro 7590
Slovaška republika:
Tehnična podpora DELL: 421 2 5750 83 03
Dežurna telefonska linija DELL ProSupport: 421 2 5750 69 81
DELL skrb za stranke: 421 2 5750 81 70
Češka:
Tehnična podpora DELL: 420 225 772 711
DELL ProSupport Češka: 420 225 772 969

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.