Delock Dvojna priklopna postaja SATA HDD in USB 3.0 s funkcijo kloniranja

simbolična fotografija

Delock Dvojna priklopna postaja SATA HDD in USB 3.0 s funkcijo kloniranja
številka artikla
AG324694
OEM
62661
Proizvajalec
DeLock
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 23.5.2024 že pri vas

72,30 €

59,26 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 65,98 €
Na zalogi 1 kos, 23.5.2024 že pri vas

72,30 €

59,26 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Ta priklopna postaja HDD podjetja Delock omogoča zunanjo povezavo 2,5" ali 3,5" HDD SATA prek USB. Rešitev nadomešča zunanja ohišja, samo vstavite HDD v priklopno postajo. Poleg tega funkcija kloniranja omogoča kopiranje vsebine enega HDD na drugega brez uporabe osebnega računalnika. Specifikacije - Priključek: Priključek: 2 x SATA 6 Gb/s 22-pinski moški 1 x priključek USB 3.0 tipa B 1 x priključek za enosmerni tok - Funkcijski gumbi: 1 x gumb za kloniranje 1 x stikalo za vklop/izklop - Za 2,5" ali 3,5" trdi disk SATA - Velja za trdi disk SATA do SATA 6 Gb/s - Hitrost prenosa podatkov do: SuperSpeed 5 Gb/s, Hi-Speed 480 Mb/s, Full-Speed 12 Mb/s, nizka hitrost 1,5 Mb/s - Indikator LED za stanje napajanja, dostopa in kopiranja - Dimenzije (DxŠxV): približno 149 x 114 x 61 mm - Vključi in uporabi Specifikacije napajanja - Vhod: AC 100 ~ 240 V / 50 ~ 60 Hz / 1,2 A - Izhod: 12 V / 3 A - Zemlja zunaj, plus znotraj - Dimenzije: Notranje: približno 2,5 mm Zunanjost: približno 5,5 mm Dolžina: približno 9,5 mm Sistemske zahteve - Windows Vista/Vista-64/7/7-64/8/8-64/8.1/8.1-64/10, Mac OS 10.7.5, Linux Kernel 3.7 - Računalnik ali prenosni računalnik s prostim priključkom USB tipa A Vsebina paketa - Dvojna postaja za priklapljanje - Kabel USB 3.0 - Zunanji napajalnik 12 V / 3 A - Uporabniški priročnik Pakiranje - Kartonska škatla

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.