Delonghi Magnifica Evo ECAM 220.31.SB avtomatski aparat za kavo
457,52 €
375,02 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Delonghi Magnifica Evo ECAM 220.31.SB avtomatski aparat za kavo
Avtomatski aparat za kavo za ljubitelje kave. S pritiskom na gumb lahko pripravite espresso, Long ali Doppio .
Aromat, velikost in temperaturo kave lahko prilagodite svojim potrebam.
Za ljubitelje mlečnih napitkov je na voljo sistem Cappuccino.
Ključne lastnosti
- Jekleni mlinček s 13 stopnjami grobosti mletja
- Parna šoba za penjenje mleka
- Osebna prilagoditev arome, velikosti in temperature kave
- Gumbi na dotik za izbiro pijače
- Samodejno čiščenje in odstranjevanje vodnega kamna
- Tlak črpalke 15 barov
Vedno sveže mleta kava
Kavni aparati DeLonghi imajo vgrajen jekleni mlinček s 13 nastavitvami mletja.
Sodoben sistem za ogrevanje vode "Termoblok"
Kavni aparati DeLonghi so opremljeni s sistemom "Thermoblock" za pravilno temperaturo vode.
Odstranljiva zgorevalna enota
DeLonghijeva enota za kuhanje v pari ima nastavljivo komoro in jo je mogoče odstraniti za lažje vzdrževanje.
Pijača po vašem okusu
Intuitivna nadzorna plošča z gumbi na dotik za neposredno izbiro pijače.
Uživajte v svojem najljubšem kapučinu
Pripravite kremast kapučino s sistemom "Cappuccino System".
Uživajte v dodatnih funkcijah kavnega aparata
Aparat ima praktične funkcije, kot so nastavljiv višinski nastavek, možnost hkratne priprave dveh espresov in funkcija segrevanja skodelic.
Enostavno vzdrževanje aparata za kavo
Kavni aparati DeLonghi so opremljeni s samodejnim čiščenjem in odstranjevanjem vodnega kamna.
Funkcija samodejnega izklopa
Funkcija samodejnega izklopa varčuje z energijo in skrbi za okolje.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.