DENTTABS naravna zobna pasta v tabletah s fluoridom 125 kosov
6,30 €
5,64 €
4,62 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29€ z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
DENTTABS so patentirane naravne tablete za čiščenje zob, ki predstavljajo edinstveno kombinacijo zdravega in okolju prijaznega nadomestka za običajne zobne paste. Pomagajo ohranjati bolj bele in gladke zobe. Te naravne tablete ne vsebujejo živalskih sestavin, glutena, konzervansov, sulfatov, parabenov, belil, umetnih barvil in arom, naftnih sestavin, glikolov, PEGS, PPG, MEA, DEA, TEA, ftalatov in drugih škodljivih snovi. Primerni so tudi za vegane. Preprečujejo nastanek zobnih oblog, zobnega kamna, madežev in zobne gnilobe, z vsebnostjo fluora pa ščitijo tudi zobno sklenino pred poškodbami in tako zagotavljajo maksimalno zaščito vaših zob. Po nekaj dneh uporabe lahko celo opazite, da so vaši zobje bolj beli, popolnoma brez uporabe belila. Naraven okus mete, sladkan z naravnim rastlinskim sladilom iz stevie, idealen za umivanje zob na poti. 1 pakiranje = 125 tablet = dovolj za 2 meseca pri umivanju zob 2-krat na dan. Vsebuje natrijev fluorid. Tablete niso primerne za otroke.
Ključne lastnosti:
- Tablete DENTTABS preprečujejo nastanek zobnih oblog, zobnega kamna, madežev in zobne gnilobe
- Vsebujejo celulozo, ki nežno in učinkovito čisti in polira zobe.
- Odpravlja rumenkaste obarvanosti, ohranja zobe bolj gladke in bele.
- Primerno tudi za ljudi z občutljivimi zobmi ali izpostavljenimi vratovi
- Država porekla: Nemčija
Način uporabe:
- Žvečite tableto v ustih in jo zmešajte s slino, ne pogoltnite.
- Po nekaj sekundah se ustvari fina pasta in lahko začnete ščetkati zobe z mokro mehko zobno ščetko.
- Zobe ščetkajte 2 minuti, sperite usta in končali ste. Uporabljajte 2-krat na dan, zjutraj in zvečer
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.