Detektor zemeljskega plina SAFE 808L

simbolična fotografija

Detektor zemeljskega plina SAFE 808L
Detektor zemeljskega plina SAFE 808L
Detektor zemeljskega plina SAFE 808L
Detektor zemeljskega plina SAFE 808L
Detektor zemeljskega plina SAFE 808L
Detektor zemeljskega plina SAFE 808L
Detektor zemeljskega plina SAFE 808L
številka artikla
3491146
OEM
SAFE808L
Proizvajalec
SAFE
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 10.5.2024 že pri vas

47,03 €

38,55 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 38,59 €
Na zalogi 4 kos, 10.5.2024 že pri vas

47,03 €

38,55 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SAFE 808L: Inteligentni detektor vnetljivih in eksplozivnih plinov

SAFE 808L je zasnovan za zgodnje opozarjanje na vnetljive in eksplozivne pline. Uporablja najnovejšo tehnologijo katalitičnega senzorja zgorevanja, ki ne potrebuje dodatne kalibracije.

Prednosti in funkcije

  • Odkrivanje uhajanja plina iz vseh domačih plinskih naprav in plinskih kotlov.
  • Digitalni zaslon za prikaz izmerjenih vrednosti.
  • Funkcija pomnilnika najvišje izmerjene vrednosti zadnjega alarma.
  • Glasovno opozorilo - človeški glas vas obvesti o zaznani nevarnosti.
  • Zelo zanesljiva metoda zaznavanja s senzorjem katalitičnega zgorevanja.

Kje namestiti

Detektor se namesti v prostore z možnostjo uhajanja plina, npr. v prostore s plinskimi kotli, kuhinje, prostore s plinskimi napravami. Glede na vrsto plina, ki ga je treba zaznati, ga namestimo pod strop ali nad tla.

Tehnične specifikacije

  • Metoda odkrivanja: katalitično zgorevanje
  • Občutljivost senzorja: 2500ppm / - 1500PPM (0,25 % DMV/LEL)
  • Alarm: 2500ppm (0,25 % DMV/LEL)
  • Čas inicializacije: 180 s
  • Reakcijski čas: največ 20 s
  • Mrežno napajanje: AC 230 V / 50-60 Hz
  • Rezervno napajanje: 9V baterija NiMH (po izbiri - baterija ni vključena)

Garancija in odobritev

Garancija za detektor je 24 mesecev. Naprava je odobrena v skladu s standardom 50194-1:2009 in ima oznako CE.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta detekcije

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.