Digitalni večpredstavnostni AV adapter USB-C

simbolična fotografija

Digitalni večpredstavnostni AV adapter USB-C
Digitalni večpredstavnostni AV adapter USB-C
številka artikla
AH1319982-MUF82SK
OEM
MUF82ZM/A
Proizvajalec
APPLE
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 20 kos, v torek že pri vas

78,24 €

77,92 €

63,87 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 76,36 €
Na zalogi 20 kos, v torek že pri vas

77,92 €

78,24 €

63,87 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Večportni adapter USB-C/Digital AV

EAN: 190198914439

Popolna rešitev za povezavo računalnika Mac ali iPada Pro z zaslonom HDMI. S tem adapterjem lahko priključite tudi standardne naprave USB in polnilni kabel USB-C.

Zrcaljenje zaslona Mac

Enostavno zrcalite zaslon računalnika Mac na televizor ali zaslon HDMI.

Enostavna povezava

Adapter priključite na vrata USB-C ali Thunderbolt 3 (USB-C) v računalniku Mac ali iPadu Pro, nato pa kabel HDMI priključite na televizor ali projektor.

Standardna vrata USB

Za povezovanje pomnilnika flash, fotoaparata ali kabla USB za sinhronizacijo in polnjenje naprav iOS.

Vrata USB-C

Priključite kabel in napolnite računalnik Mac ali iPad Pro.

Podprte ločljivosti in izhodni video

  • 3840 × 2160 pri 60 Hz: z 11-palčnim iPadom Pro, 12,9-palčnim iPadom Pro (3. generacije), MacBookom Pro (15-palčnim, 2017 in novejšim), iMacom (Retina 5K, 27-palčnim, 2017 in novejšim), iMacom (Retina 4K, 21,5-palčnim, 2017 in novejšim) in iMacom Pro (2018)
  • 1080p pri 60 Hz ali UHD (3840 × 2160) pri 30 Hz: z MacBook Pro (13-palčni, 2016 in novejši), MacBook Pro (15-palčni, 2016), iMac (brez Retine, 21,5-palčni, 2017) in Mac mini (2018)

Pristanišča

  • HDMI
  • USB
  • USB-C

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.