Digitus HDMI 2.1 AOC hibridni optični kabel, tip A M/M, 20 m, UHD 8K@60Hz, CE, zlat, bl
148,07 €
93,92 €
76,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Digitus HDMI 2.1 AOC hibridni optični kabel
Tip: A M/M, 20 m, UHD 8K@60Hz, CE, zlato, bl
EAN: 4016032467052
Opis
S tem kablom zagotovite nestisnjen prenos video in avdio signalov.
Omogoča prenos v ločljivosti 8K/60 Hz s pasovno širino do 48 Gb/s.
Uporablja aktivni optični prenos podatkov za ničelno zamudo okvirja.
Prilagodljiva namestitev
Majhen premer kabla in majhen polmer upogibanja 20 mm omogočata prilagodljivo namestitev.
Odporen je na elektromagnetne motnje (EMI).
Tehnološka podpora
Podpira HDR, HDCP 2.2, EDID in CEC.
Hibridna konstrukcija z optičnimi in bakrenimi jedri zagotavlja prenos brez izgub.
Tehnične podrobnosti
- Ločljivost: 7680 x 4320p / 60 Hz (UHD-2)
- Podpira 8K 3D
- Podpira do 60 Hz pri 4K in Full HD (1080p)
- Podpira BT.2020 z 10, 12 in 16 bitov na barvno komponento
- Podnapis: YUV 4:4:4
- Različica HDCP: 2.2
- Različica HDMI®: 2.1
Podpira izboljšani povratni zvočni kanal (eARC) in elektronsko krmiljenje potrošnikov (CEC).
Podpora za večstreamski zvok/video in 21:9 Cinemascope.
Podpira 8-kanalni LPCM, 192 kHz, 24-bitni zvok in bitni tok DTS-HD Master Audio.
Podpira zvok Super Audio CD (DSD) in DVD.
Podpira zvok in video Blu-ray Disc ter HD DVD.
Zakasnitev: Zamuda okvirja je nična.
Polmer upogibanja: 20 mm.
Delovna temperatura: -10 ~ 80 °C.
Delovna vlažnost: 0 % - 85 % RH.
Poraba energije: največ 400 mW.
Podpira DVI različice 1.0 (v povezavi z adapterji).
Barva kabla: črna.
Priključek 1: HDMI tipa A, vtič.
Priključek 2: HDMI tipa A, vtič.
Površina priključka: pozlačena.
Standard HDMI: ultrahitri HDMI.
Največja ločljivost HDTV: 7680 × 4320 pik, 60 Hz.
Standard HDTV: Ultra HD 8K.
Digestore: kovinsko ohišje.
Dolžina: 20 m.
AOC - aktivni optični kabel: da.
Zaščita: en ščit.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.