DOG CHOW ADULT piščanec 14 kg

simbolična fotografija

DOG CHOW ADULT piščanec 14 kg
DOG CHOW ADULT piščanec 14 kg
DOG CHOW ADULT piščanec 14 kg
DOG CHOW ADULT piščanec 14 kg
številka artikla
AC12362033
Proizvajalec
Purina
Cena na enoto: 405,36 Cent / kg
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Opis in parametri

DOG CHOW ADULT piščanec 14 kg

Številka izdelka: 7613034487629

Opis izdelka

Popolna hrana DOG CHOW ADULT s piščancem je namenjena odraslim psom srednjih pasem.

Sestavljen je iz izbranih naravnih sestavin brez dodanih umetnih barvil in konzervansov.

Prednosti izdelka

  • Dobra prebava: vsebuje posebno kombinacijo naravnih vlaknin in prebiotikov, ki podpirajo prebavo.
  • Močne mišice: Visoka vsebnost beljakovin spodbuja mišično moč.
  • Koža in dlaka: vsebuje vitamine, cink ter omega-3 in 6 maščobne kisline.
  • Zobje in kosti: z esencialnimi minerali in vitamini za močne zobe in kosti.

Sestavine

Žita (49 % polnozrnate moke), meso in živalski proizvodi (19 %, od tega piščanec 4 %), beljakovinski ekstrakti rastlinskega izvora, olja in maščobe, stranski proizvodi rastlinskega izvora, zelenjava (posušena korenina cikorije 1,1 %, posušen grah 0,08 %, posušeno korenje 0,08 %), minerali.

Prehranske vrednosti

Beljakovine: 25 %, maščobe: 12 %, vsebnost anorganskih snovi: 7,5 %, surova vlaknina: 3,5 %, maščobne kisline omega-3: 0,1 %, maščobne kisline omega-6: 2,0 %.

Navodila za hranjenje

Za pse, ki tehtajo 10 kg: normalna aktivnost 180 g, povečana aktivnost 210 g. Za pse, ki tehtajo 15 kg: normalna aktivnost 240 g, povečana aktivnost 275 g. Za pse, ki tehtajo 20 kg: normalna aktivnost 290 g, povečana aktivnost 330 g. Za pse, ki tehtajo 25 kg: običajna aktivnost 335 g, povečana aktivnost 385 g.

Psu mora biti vedno na voljo sveža pitna voda. Na DOG CHOW ADULT s piščancem preidite postopoma v 7 dneh.

Shranjevanje

Hrano shranjujte v hladnem in suhem prostoru. Embalaža hrane ni namenjena igranju. Hranite jo zunaj dosega otrok in živali.

Parametri

Vrsta
Velikost psa
Starost psa
Kvaliteta
Znamka
Okus
Velikost pakiranja

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.