Držalo za monitor Brateck LDT46-C012E z mehansko vzmetjo za eno roko
50,78 €
41,62 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Nosilec monitorja Brateck LDT46-C012E
Uživajte v udobju in učinkovitosti z nosilcem za monitor Brateck LDT46-C012E.
Oblikovanje in gradnja
Nosilec je zasnovan tako, da izboljša delovni prostor. Idealen je za različne vrste monitorjev.
Trpežna jeklena konstrukcija zagotavlja stabilno oporo za 17- do 32-palčne monitorje, ki tehtajo do 9 kg.
Prilagodljivost in prilagodljivost
Prilagodljiva zasnova omogoča prilagajanje višine in kota gledanja. Monitor lahko nastavite v pokončni ali ležeči smeri.
Postavitev je preprosta, vključno z možnostjo prilagajanja nagiba, odklona in vrtenja.
Namestitev in montaža
Nosilec je opremljen z uvodnicami in objemkami za namestitev na skoraj vsako delovno površino. Namestitev olajša odstranljiva plošča VESA.
Glavne značilnosti
- Vgrajen vzmetni mehanizem za enostavno premikanje navzgor in navzdol.
- Univerzalna združljivost z večino monitorjev od 17" do 32".
- Vgrajen sistem vtičnic za enostavno organizacijo kablov.
- Trpežna konstrukcija za stabilnost in dolgotrajno uporabo.
Prednosti
Izboljša ergonomijo in udobje pri delu z monitorjem. Varčuje s prostorom na mizi in pomaga ohranjati red.
Združljiv z različnimi monitorji in velikostmi. Robustna in stabilna konstrukcija za dolgotrajno uporabo.
Parametri:
- Sistem za spreminjanje višine monitorja: mehanska vzmet
- Največja višina: 41,5 cm
- Način pritrditve: objemka, vponka
- Doseg: 45 cm
- Za naprave: monitor
- Orožja - število monitorjev: 1
- Največji naklon (navzgor, navzdol): 90°/90°
- Največji odklon (desno, levo): 180°
- Največje vrtenje zaslona: 360°
- Največja teža monitorja: 9 kg
- Največja velikost monitorja: 32\'
- Barva: črna mat
- Dimenzije (Š x V x G): 117 mm x 480 mm x 570 mm
- Teža: 2,2 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.