DualSense Wireless Contr. Siva kamuflaža PS5
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Brezžični krmilnik DualSense - siva kamuflaža PS5
EAN: 711719423195
Opis izdelka
Brezžični krmilnik DualSense v sivi maskirni barvi je optimalna izbira za igranje iger na konzoli Playstation 5. Krmilnik je enak tistemu, ki je priložen osnovni konzoli PS5, vendar izstopa z edinstveno vojaško kamuflažno obliko.
Pozornost:
Krmilnik DualSense je namenjen samo konzoli Sony Playstation 5, ni združljiv s konzolo Playstation 4.
Oblikovanje in delovanje
Zasnova krmilnika DualSense se bistveno razlikuje od tradicionalnih krmilnikov Dualshock. Ergonomska zasnova uvaja nove funkcije in inovacije, ki izboljšujejo igralno izkušnjo.
Prilagodljivi sprožilci
Prilagodljivi sprožilci s spremenljivim uporom sprožilca omogočajo igralcu, da občuti razlike v potegu sprožilca pri različnih orožjih ali da s silo potega določi, kako močno je treba napenjati samostrel.
Otipni odziv
Krmilnik DualSense ponuja novo generacijo otipnega (haptičnega) odziva, ki nadomešča prejšnji sistem vibracij. Ta nova funkcija igralcem omogoča, da med eksplozijami občutijo različne površine in močne vibracije.
Tehnični parametri
- Dimenzije: 160x66x106 mm
- Teža: 280 g
- Baterija: vgrajena litij-ionska 3,65 V - 1560 mAh, ki jo je mogoče polniti prek kabla USB-C
- Povezljivost: brezžična povezava Bluetooth 5.1 ali kabel USB
Druge funkcije
Krmilnik DualSense ponuja številne dodatne funkcije, vključno s ploščico na dotik, vgrajenim triosnim žiroskopom in merilnikom pospeška, vgrajenim mikrofonom in gumbom Create za deljenje posnetkov igranja.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.