Dyson Gen5detect Absolute palični sesalnik, brezžični, 660 W, filter HEPA, zaslon LED
961,88 €
788,43 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Dyson Gen5detect Absolute: Naslednja generacija sesalnikov
Dyson Gen5detect Absolute je palični sesalnik s sodobno tehnologijo in ergonomsko obliko.
Visoka sesalna moč in napredna filtracija HEPA
Sesalnik ima visoko sesalno moč 280 aW. Z naprednim filtriranjem HEPA zajame 99,9 % virusov in prahu.
Inteligentno zaznavanje prahu in prilagajanje moči
Poseben svetlobni žarek razkrije do dvakrat več nevidnega prahu. Piezoelektrični senzor določi velikost zaznanih delcev, sesalnik pa ustrezno prilagodi svojo zmogljivost.
Podroben barvni zaslon LCD
Na zaslonu LCD je prikazana velikost zaznanih delcev. Tako boste vedeli, da so vaša tla resnično čista.
70 minut neprekinjenega sesanja
Baterija z visoko zmogljivostjo omogoča do 70 minut neprekinjene uporabe. Tako lahko z enim polnjenjem očistite celotno gospodinjstvo.
Širok nabor dodatne opreme
- Digitalna talna kabina Motorbar
- Talna šoba Fluffy Optic
- Stenski nosilec za polnjenje
- Šoba za gramoz in prah
- Gobica s stožčastim čopičem
- Kombinirana šoba
Tehnične specifikacije
Tip sesalnika: brez vrečke, palični, ciklonski
Vrsta površine: Vse vrste tal
Vrsta napajanja: baterija
Vrsta baterije: li-ion
Čas polnjenja: 4,5 h
Čas delovanja: 70 min
Napetost baterije: 25,2 V
Vrsta filtra: filter HEPA
Moč: 660 W
Prostornina: 0,77 l
Teža: 3,5 kg
Širina: 28 cm
Višina: 128 cm
Globina: 25 cm
Barva: vijolična, siva
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.