E-knjiga ONYX BOOX LEAF 2, 7", 32GB, črna, Bluetooth, Android 11, E-ink zaslon, WIFi

simbolična fotografija

E-knjiga ONYX BOOX LEAF 2, 7", 32GB, črna, Bluetooth, Android 11, E-ink zaslon, WIFi
številka artikla
AHV7002175860
OEM
EBKBX1172
Proizvajalec
ONYX BOOX
Točke zvestobe: 16
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ONYX BOOX Leaf 2 je kompakten lahek e-bralnik s povečanim 7-palčnim zaslonom, osvetlitvijo CTM in upravljanjem na dotik. Kljub kompaktni velikosti ima e-knjiga zelo učinkovito strojno platformo in temelji na operacijskem sistemu Android 11. Njegov 32 GB notranjega pomnilnika skupaj z režo za kartice microSD vam omogoča, da v napravo shranite in hranite precejšnjo zalogo svojih najljubših knjig. Zaradi povečanega zaslona lahko model prikaže 30 % več besedila kot 6-palčna naprava. Model ima dvopasovno povezavo Wi-Fi in modul Bluetooth. Naprava je zasnovana v tankem kompaktnem ohišju s stranskimi gumbi za obračanje strani, zaslon pa je prekrit z zaščitnim steklom Asahi. Zaslon 7", E Ink Carta Plus, 16 odtenkov sive barve, 1264 x 1680 slikovnih pik, gostota slikovnih pik - 300 ppi Zaslon na dotik Kapacitivni večdotični zaslon s funkcijo SNOW Field Sistem prednje osvetlitve MOON Light 2 Zaščitno steklo ASAHI 4-jedrni procesor, 2 GHz RAM 2 GB 32 GB notranjega pomnilnika Reža za razširitveno kartico Micro SD/microSDHC Zvok Mikrofon, zvočnik Žični USB tipa C s podporo OTG Podprte oblike datotek TXT, HTML, RTF, FB2, FB2.zip, FB3, DOC, DOCX, PRC, MOBI, CHM, PDB, EPUB, JPG, PNG, GIF, BMP, PDF, DjVu, MP3, WAV, CBR, CBZ Wi-Fi Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n/ac Bluetooth 5.0 Senzorji G-senzor, senzor s Hallovim učinkom Baterija Polimerni Li-on, 2000 mAh Operacijski sistem Android 11 Material ohišja Plastika Velikost 156 × 137 × 6 mm Barva Črna / bela Teža 185 gr. Celoten komplet ONYX BOOX Leaf 2 E Reader Uporabniški priročnik Kabel USB Garancijski list

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.