ECOLUX LED žarnica 3-pack, klasične oblike, 12W, E27, 3000K, 270°, 980lm, 3 kosi v paketu

- 7%

simbolična fotografija

ECOLUX LED žarnica 3-pack, klasične oblike, 12W, E27, 3000K, 270°, 980lm, 3 kosi v paketu
ECOLUX LED žarnica 3-pack, klasične oblike, 12W, E27, 3000K, 270°, 980lm, 3 kosi v paketu
ECOLUX LED žarnica 3-pack, klasične oblike, 12W, E27, 3000K, 270°, 980lm, 3 kosi v paketu
ECOLUX LED žarnica 3-pack, klasične oblike, 12W, E27, 3000K, 270°, 980lm, 3 kosi v paketu
številka artikla
32123486
OEM
WZ530-3P
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ECOLUX LED žarnica 3-pack

Žarnica ECOLUX LED je odlična izbira za osvetlitev vašega doma.

Klasična oblika in zmogljivost

Poraba teh žarnic je 12 W, kar je enakovredno običajni 72W žarnici.

Neverjetni svetlobni tok 980 lm zagotavlja veliko svetlobe.

Prijetna topla bela barva

Temperatura kromatičnosti 3000K ustvarja prijetno okolje.

Dolga življenjska doba in visoka zanesljivost

Življenjska doba LED je do 20.000 ur, število preklopnih ciklov pa doseže 20.000.

270-stopinjski kot osvetlitve pokriva veliko območje.

hiter čas segrevanja in visok indeks barvne reprodukcije

Čas segrevanja je krajši od 0,1 s, indeks barvne reprodukcije Ra pa je večji od 80.

Trpežen material in univerzalna napetost

Material žarnice je aluminij PC, napetost pa 220-240 V, 50-60 Hz.

Dimenzije in vtičnice

Dolžina žarnice je 111 mm, premer pa 60 mm. Vstavek je tipa E27.

Energijski razred in embalaža

Energijski razred je G, v paketu pa so 3 žarnice.

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta svetlobnega vira

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.