EF 141 PRILOGA. ZA SESALNIK ELECTROLUX

- 6%

simbolična fotografija

EF 141 PRILOGA. ZA SESALNIK ELECTROLUX
EF 141 PRILOGA. ZA SESALNIK ELECTROLUX
EF 141 PRILOGA. ZA SESALNIK ELECTROLUX
EF 141 PRILOGA. ZA SESALNIK ELECTROLUX
EF 141 PRILOGA. ZA SESALNIK ELECTROLUX
EF 141 PRILOGA. ZA SESALNIK ELECTROLUX
številka artikla
741002703
Proizvajalec
ELECTROLUX
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

13,08 €

12,32 €

10,10 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 11,99 €
Na zalogi 1 kos, 13.5.2024 že pri vas

12,32 €

13,08 €

10,10 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EF 141 Electroluxova dodatna oprema za sesalnike

Komplet filtrov za brezžične sesalnike ErgoRapido (ZB29xx)

Podrobnosti o izdelku

Komplet notranjega in zunanjega filtra za palični sesalnik Electrolux (EF141), 1 1 kos v paketu.

Optimalno delovanje sesalnika

Zamašeni filtri lahko zmanjšajo sesalno moč sesalnika. Z rednim čiščenjem in zamenjavo filtrov boste poskrbeli, da bo vaš sesalnik deloval kar najbolje.

Menjava filtrov

Priporočamo, da filtre zamenjate vsaj dvakrat na leto ali ko so vidno umazani.

Združljivost

  • ELECTROLUX ZB 2811
  • ELECTROLUX ZB 2812
  • ELECTROLUX ZB 2813
  • ELECTROLUX ZB 2815
  • ELECTROLUX ZB 2820
  • ELECTROLUX ZB 2821
  • ELECTROLUX ZB 2901
  • ELECTROLUX ZB 2902
  • ELECTROLUX ZB 2903
  • ELECTROLUX ZB 2904
  • ELECTROLUX ZB 2905
  • ELECTROLUX ZB 2906
  • ELECTROLUX ZB 2907
  • ELECTROLUX ZB 2908
  • ELECTROLUX ZB 2911
  • ELECTROLUX ZB 2923
  • ELECTROLUX ZB 2924
  • ELECTROLUX ZB 2925
  • ELECTROLUX ZB 2929
  • ELECTROLUX ZB 2932
  • ELECTROLUX ZB 2933
  • ELECTROLUX ZB 2934
  • ELECTROLUX ZB 2935
  • ELECTROLUX ZB 2941
  • ELECTROLUX ZB 2942
  • ELECTROLUX ZB 2943
  • ELECTROLUX ZB 2944
  • ELECTROLUX ZB 2952
  • ELECTROLUX ZB 2955
  • ELECTROLUX ZB 2961
  • ELECTROLUX OPI1
  • ELECTROLUX OPI2
  • ELECTROLUX OPI3
  • AEG AG812
  • AEG AG901
  • AEG AG902
  • AEG AG903
  • AEG AG904
  • AEG AG905
  • AEG AG906
  • AEG AG907
  • AEG AG908
  • AEG AG909
  • AEG AG925
  • AEG AG932
  • AEG AG933
  • AEG AG934
  • AEG AG935
  • AEG AG941
  • AEG AG942
  • AEG AG943

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.