EM70 TENS/EMS BEURER
120,27 €
106,08 €
86,95 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Beurer EM 70 TENS/EMS elektrostimulator
Zdravljenje bolečine in sproščanje brez zdravil
Beurer EM 70 je sodoben elektrostimulator, ki uporablja tehnologijo TENS in EMS za lajšanje bolečin in sproščanje.
Tehnologija TENS in EMS
TENS (transkutana električna stimulacija živcev) in EMS (električna stimulacija mišic) sta tehnologiji, ki zagotavljata učinkovito lajšanje bolečin in izboljšanje kondicije mišic.
19 vnaprej programiranih aplikacij
Ta naprava ponuja 19 vnaprej programiranih aplikacij za različne vrste zdravljenja in masaže.
Nastavljiva intenzivnost
Intenzivnost stimulacije lahko prilagodite z napravo ali daljinskim upravljalnikom.
Prikazovalnik LED
Prikazovalnik LED prikazuje trenutno intenzivnost stimulacije.
Daljinski upravljalnik
Za priročno upravljanje je priložen daljinski upravljalnik.
Specifikacije
- Frekvenca: 2 Hz do 290 Hz
- Širina impulza: 30 us do 300 us
- Izhodna napetost: največ 45 V (obremenitev 1000 ohmov)
- Največji tok: 45 mA (obremenitev 1000 ohmov)
- Stopnja izhodne intenzivnosti: 0-15 stopinj
- Velikost glavne enote (V × Š × G): 14 × 50 × 72 mm
- Dimenzije daljinskega upravljalnika (V × Š × G): 24,4 # 48,6 × 127 mm
- Teža glavne enote: 38 g
- Teža daljinskega upravljalnika: 78 g (z baterijami)
- Življenjska doba: 2 leti
V paketu
- EM 70 enota
- Daljinski upravljalnik
- 2× elektrodna blazinica (50 × 50 mm)
- 1× elektrodna blazinica (110 × 70 mm)
- 1× elektrodna blazinica (190 × 95 mm)
- 1× kabel MicroUSB
- 1× podaljšek kabla
- Navodila za uporabo
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.