Emos koaksialni kabel CB100F, notranji, 6,5 mm, bakren. žica, 100 m, tuljava
73,44 €
73,14 €
59,95 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
uporaba: notranja napeljava, univerzalni kabel vrsta koaksialnega kabla: CB100F tip dielektrika, premer FPE 4,6 mm I.folija za zaščito 1× Al/PES premer zaščitne folije 0,12 × 48 mm2 pokritost z zaščito 38 % zaščitni material kositrni baker (CuSn) barva plašča kabla bela kapacitivnost (pF/m) 54 kratkostični faktor 0,82 največje dušenje pri 20 °C (dB/100m) 10 MHz 2 največje dušenje pri 20 °C (dB/100 m) 100 MHz 7 največje dušenje pri 20 °C (dB/100 m) 450 MHz 14,1 največje dušenje pri 20 °C (dB/100 m) 650 MHz 17,5 največje dušenje pri 20 °C (dB/100 m) 860 MHz 20,5 največje dušenje pri 20 °C (dB/100 m) 1000 MHz 21 največje dušenje pri 20 °C (dB/100 m) 2000 MHz 31 min. dušenje odboja pri 20 °C (dB) 300-600 MHz 23 min. dušenje odboja pri 20 °C (dB) 600-900 MHz 20 min. dušenje zaslonke (dB) 10 ~ 800 MHz 75 PE = polietilenski dielektrik brez največja enaka upornost pri 20 °C (Ohm/km) - notranje jedro 23,7 največja enaka upornost pri 20 °C, (Ohm/km) - zunanje jedro 38,2 izolacijska upornost med jedri pri 20 °C, (MOhm/km) 500 min. polmer upogibanja enojni/večkratni 30/60 mm teža (kg/km) 40,5 min. dušenje odboja pri 20 °C (dB) 10-300 MHz 25 temperatura shranjevanja -20 °C do 75 °C temperatura montaže 5 °C do 60 °C način pakiranja - dolžina 100 m način pakiranja - vrsta tuljave PVC tuljava način pakiranja - oznaka metra 1 - 100 m priporočeni tipi priključkov - F crimp priporočeni tipi priključkov - vijačni priključek F PES = plast folije se ne uporablja FPE = dielektrična pena da APE = zračni dielektrik se ne uporablja število ščitnikov 2 dolžina 100 m impedanca 75 Ohm material plašča kabla PVC material notranjega vodnika baker (Cu) odporen na UV žarke Ne število zaščitnih žic 48 × 0,12 mm prodajni paket 100 m, PVC tuljava premer plašča kabla 6,5 mm premer notranjega vodnika 1,0 mm primeren za zunanjo uporabo brez
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.