Emos LED čelna svetilka za polnjenje P3534, 230 lm, CREE XPE LED

MARATON
- 20%
POPUSTOV

simbolična fotografija

Emos LED čelna svetilka za polnjenje P3534, 230 lm, CREE XPE LED
številka artikla
AG669438
OEM
1441250920
Proizvajalec
Emos
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

22,92 €

18,24 €

14,95 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 17,96 €
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

18,24 €

22,92 €

14,95 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Čelna svetilka CREE LED za polnjenje P3534, 230 lm, Li-Pol 1200 mAh Polnilna in udarno odporna čelna svetilka CREE LED z močjo 5 W je idealen pomočnik povsod, kjer potrebujete svetlobo in nimate prostih rok. Vključuje visokokakovostni odsevni trak. Poudarki: največji svetlobni tok 230 lm možnost ponovnega polnjenja da največji doseg 80 m napajanje Li-pol Drugi parametri Svetlobni vir CREE LED vodoodporen ne trajanje svetlobe 3-13 ur kot žarka 30° Doseg CREE LED 100 % - 80 m, CREE LED 50 % - 55 m, CREE LED 20 % - 35 m Vrsta baterije 1 200 mAh (3,7 V) odsevni trak da ostrenje ne načini osvetlitve CREE LED 100 %, CREE LED 50 %, CREE LED 20 %, SOS število načinov osvetlitve 4 teža 60 g tip priključka za napajanje mikro USB B posebna funkcija vklop z gibom roke priložena baterija da čas polnjenja 3 h Čas osvetlitve podrobnosti CREE LED 100 % - 3 h, CREE LED 50 % - 6 h, CREE LED 20 % - 13 h zelena barva LED indikator polnjenja da Indikacija stanja baterije LED ne material ECO-PC plastika Odpornost na udarce da dodatna oprema napajalni kabel svetlobni tok CREE LED 100 % - 230 lm, CREE LED 50 % - 120 lm, CREE LED 20 % - 40 lm oprema ni navedena Blagovna znamka EMOS garancijski rok 2 leti Dimenzije 61 × 31 × 35 mm prodajna embalaža 1 kos, papirnati blister

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.