EN167.B NESPRESSO DE'LONGHI

- 11%

simbolična fotografija

EN167.B NESPRESSO DE'LONGHI
EN167.B NESPRESSO DE'LONGHI
EN167.B NESPRESSO DE'LONGHI
številka artikla
741005275
Proizvajalec
DeLonghi
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 16.5.2024 že pri vas

189,97 €

169,01 €

138,53 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 167,19 €
Na zalogi 10 kos, 16.5.2024 že pri vas

169,01 €

189,97 €

138,53 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EN167.B NESPRESSO DE'LONGHI

Domov

S kavnim aparatom Nespresso EN167.B boste doživeli revolucijo.

Tehnične specifikacije

  • Tlak: 19 barov
  • Moč: 1260 W
  • Prostornina rezervoarja za vodo: 1 l
  • Barva: črna

Sistem Nespresso

Družba Nespresso je leta 1986 revolucionarno spremenila pripravo espressa.

Izumila je sistem, ki temelji na ekskluzivni kombinaciji aluminijastih kapsul in ekstrakcijskega sistema kavnih aparatov Nespresso.

Kakovost kave

Nespresso uporablja le najboljše vrste kave, imenovane "Specialty" ali "Gourmet".

Skrbno izbrana zrna so brez napak, idealne velikosti, gostote in barve.

Grand Crus

Nespresso svoje kave imenuje Grand Crus.

Izbor 19 kav Grand Cru za potešitev vsake želje ob vsakem času dneva.

Klub Nespresso

Enostavno in hitro naročanje kave in dodatkov - 24 ur na dan, 7 dni na teden.

Vaša pošiljka bo dostavljena v 48 urah po pošti PPL na izbrani naslov ali v 24 urah v katero koli poslovalnico Češke pošte.

Značilnosti

Sistem za pripravo kave v kapsulah.

Enostavna uporaba.

Hitro ogrevanje (25 sekund).

Izdaja.

Zložljiva mreža za kapljanje.

Samodejno doziranje količine vode porabi do 40 % manj energije kot naprave energijskega razreda A.

Parametri

Tlak
Auto-cappuccino
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Zaslon
Poraba energije
Prostornina rezervoarja za vodo
Vrsta espressa
Funkcija tople vode
Parna šoba
Ogrevanje skodelice
Uporaba mlete kave
Samodejno odstranjevanje vodnega kamna
Samodejno splakovanje

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.