Enoročna sekira ULTIMATE, 30 cm

Enoročna sekira ULTIMATE, 30 cm
Enoročna sekira ULTIMATE, 30 cm

številka artikla

8T-230

Vrednost

12345
Na zalogi 15 kos, v petek že pri vas

14,75 €

12,09 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 14,04 €

Poštnina od 3,99 €

na prevzemna mesta GLS

Dostava najpozneje v 48 urah

Res smo hitri

Pri nas imate čas

Blago lahko vrnete v 30 dneh

Nagradili vas bomo

Za vsak nakup prejmete točke zvestobe

Parametri

Opis in parametri

Sekira ULTIMATE je izdelana iz visokokakovostnega nerjavečega jekla (material rezila - 5Cr15Mov; trdota - 56-57HRC). Sekira ULTIMATE je zelo praktična, saj bo zaradi svoje majhne velikosti in majhne teže idealna za vse dejavnosti, povezane ne le z domom in vrtom, temveč seveda tudi za dejavnosti v naravi, kampiranje ali celo na vodi. Sekira ima zanko, ki omogoča varno pritrditev sekire na roko. Sekira ima ročaj iz nedrseče površine iz gumijaste zlitine in ovoj z rezilom, ki ne rjavi in služi tudi kot varnostni etui.

Ta izdelek je namenjen samo osebam, starejšim od 18 let !

Specifikacije:
Skupna dolžina - 26,5 cm
Dolžina ročaja - 11,5 cm
Širina - 12 cm
Višina rezila - 10,6 cm
Debelina rezila - 3 mm
Material rezila - 5Cr15Mov
Trdota - 56-57HRC
Nedrseča površina
Teža - 450 g

Ocene trgovine TonerPartner.sk

Preverjena stranka (4. 6. 2023) 12345

Preprost nakup, hitra obdelava.

Preverjena stranka (25. 5. 2023) 12345

Jaz sem zadovoljen

Preverjena stranka (25. 5. 2023) 12345

Spletna stran z zelo raznoliko ponudbo in jasnim postopkom naročila.

Preverjena stranka (16. 5. 2023) 12345

Sem prijetno presenečen, ste prvi ,ki imate na spletu tako izpopolnjen nakup.

Preverjena stranka (15. 5. 2023) 12345

Nakup/naročilo - enostavno, pregledno,....

Preverjena stranka (10. 5. 2023) 12345

Dobava bi lahko bila hitrejša

Preverjena stranka (5. 5. 2023) 12345

Pot za zaključek je nekoliko zavozlan. Sem namreč nekoliko starejši.

Preverjena stranka (4. 5. 2023) 12345

Res hitro dostavljeno.

Preverjena stranka (23. 4. 2023) 12345

Vse ok. Hitro prispelo.

Preverjena stranka (23. 4. 2023) 12345

Zelo pregledno

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Niste našli odgovora?
Pišite nam

Če imate vprašanje o tem izdelku in niste našli informacij, ki jih potrebujete, nam pišite. Svetovali vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.
Marija Svetovalka pri izbiri
Kontaktirajte nas