EV-600 BT OSEBNA TEHTNICA ORAVA

- 1%

simbolična fotografija

EV-600 BT OSEBNA TEHTNICA ORAVA
EV-600 BT OSEBNA TEHTNICA ORAVA
EV-600 BT OSEBNA TEHTNICA ORAVA
EV-600 BT OSEBNA TEHTNICA ORAVA
EV-600 BT OSEBNA TEHTNICA ORAVA
EV-600 BT OSEBNA TEHTNICA ORAVA
EV-600 BT OSEBNA TEHTNICA ORAVA
EV-600 BT OSEBNA TEHTNICA ORAVA
številka artikla
741016709
Proizvajalec
ORAVA
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 17.5.2024 že pri vas

29,95 €

29,73 €

24,37 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 28,74 €
Na zalogi 2 kos, 17.5.2024 že pri vas

29,73 €

29,95 €

24,37 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Osebna tehtnica Orava EV-600 BT

Brezžični prenos izmerjenih vrednosti prek povezave Bluetooth®.

Združljiv z operacijskima sistemoma Android in iOS.

Zasnovan je za merjenje osebne teže in obdelavo podatkov iz natančne digitalne tehtnice.

Hitra, varna in natančna metoda tehtanja

Ohišje tehtnice je izdelano iz varnostnega kaljenega stekla.

Ima natančen sistem za uravnoteženje senzorjev.

Merjenje teže do 180 kg s skalo 100 g.

Enostavno rokovanje in pregleden zaslon

Izmerjena vrednost se takoj prikaže na preglednem zaslonu LCD.

Tehtnico vklopite s preprostim dotikom noge.

Samodejni izklop v mirovanju.

Indikacija preobremenitve in zamenjave baterije

Dodatne funkcije s pametnim telefonom

V sodelovanju s pametnim telefonom tehtnica zagotavlja dodatne informacije:

  • Merjenje telesne teže (kg/lb)
  • Indeks telesne mase (ITM)
  • Merjenje telesne maščobe (BF) (% telesne maščobe)
  • Odstotek mišic v telesu (Mišica - meritev v %)
  • Odstotek vode v telesu (hidratacija)
  • Odstotek teže kosti (Kost - merjeno v kg)
  • Osnovni metabolizem (BMR) - merjeno v kCal)
  • Aktivna hitrost presnove (AMR) (meritev v kCal)

Te podatke lahko v aplikaciji tehtate in merite tudi za več uporabnikov ali z več pametnimi telefoni.

Parametri

Auto ON/OFF
Znamka
Globina
Teža
Širina
Višina
Napajanje
Maks. nosilnost
Enote
Telesna maščoba
Telesna voda

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.