EVOLVEO Alarmex Pro, pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM

simbolična fotografija

EVOLVEO Alarmex Pro, pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM
EVOLVEO Alarmex Pro, pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM
EVOLVEO Alarmex Pro, pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM
EVOLVEO Alarmex Pro, pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM
EVOLVEO Alarmex Pro, pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM
EVOLVEO Alarmex Pro, pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM
EVOLVEO Alarmex Pro, pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM
številka artikla
3546803
OEM
ALM304PRO
Proizvajalec
Evolveo
Točke zvestobe: 10
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 10.5.2024 že pri vas

215,03 €

176,25 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 208,72 €
Na zalogi 2 kos, 10.5.2024 že pri vas

215,03 €

176,25 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EVOLVEO Alarmex Pro, pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM

Alarm s 4,3-palčnim barvnim zaslonom IPS

Predstavljamo pametni brezžični alarm Wi-Fi/GSM EVOLVEO Alarmex Pro. Sistem ima 4,3-palčni barvni zaslon IPS za širok vidni kot.

Daljinsko upravljanje in podpora detektorjev

Alarm lahko upravljate na daljavo z mobilnim telefonom prek aplikacije ali sporočil SMS. Podpira do 200 različnih detektorjev z dosegom do 100 metrov.

Visoka zmogljivost in udobno upravljanje

Vgrajeni zmogljivi procesor z jedrom dosega frekvenco jedra do 600 MHz. Upravljanje je priročno zaradi kapacitivnega zaslona na dotik.

Interaktivni vmesnik in Wi-Fi

Alarm ima nov interaktivni uporabniški vmesnik. Vgrajeni Wi-Fi 2,4 GHz podpira obvestila v aplikaciji.

Obvestila in opozorila

Sistem omogoča pošiljanje obvestil na največ pet telefonskih številk za sporočila SMS in klice. Opozoril vas bo na izpad električnega napajanja, prazno baterijo ali odstranitev centralne enote.

Zvočna komunikacija in jezikovna podpora

Alarm podpira dvosmerno zvočno komunikacijo. Naprava je v celoti v češčini, vključno z zvočnimi obvestili.

Podpora za telo in pomočnika

Izjemno tanko ohišje budilke je debelo le 12 mm in podpira Amazonovo Alexo in Googlovega pomočnika.

Sodelovanje s pametnimi napravami

Alarm deluje z drugimi pametnimi napravami v okviru platforme Tuya Smart (Smart Life).

Tehnične specifikacije

  • Napajanje: 5V 1A, micro USB
  • Wi-Fi: IEEE802.11b/g/n; frekvenčni pas 2.4G
  • Vgrajena litijeva baterija: 3,7 V 500 mAh
  • Delovna temperatura: -10 ? ~ 50?
  • Brezžična povezava: 433 MHz, doseg do 100 m (brez ovir)
  • Dimenzije plošče: 120 × 98 × 12 mm
  • Reža za kartico SIM: da

Paket vsebuje

1× nadzorna plošča, 2× daljinski upravljalnik (ključek), 1× magnetni senzor vrat/oken, 1× detektor gibanja PIR, 1× mini sirena, 1× napajanje prek kabla USB, 1× uporabniški priročnik in navodila za namestitev

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Kompatibilnost
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.