EVOLVEO Chargee Car90, 12V 90W napajalnik za prenosne računalnike

simbolična fotografija

EVOLVEO Chargee Car90, 12V 90W napajalnik za prenosne računalnike
EVOLVEO Chargee Car90, 12V 90W napajalnik za prenosne računalnike
EVOLVEO Chargee Car90, 12V 90W napajalnik za prenosne računalnike
številka artikla
3546549
OEM
Chargee car90
Proizvajalec
Evolveo
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

EVOLVEO Chargee Car90 je kompakten prenosni adapter s samodejno nastavitvijo izhodne napetosti od 15 do 20 V, odvisno od izbrane vrste priključka. Adapter uporablja 12-voltno napajanje avtomobilskega adapterja, zato je napajanje primerno za potovanja. Napajalnik je opremljen z 12 različnimi priključki, ki omogočajo priključitev večine prenosnih računalnikov, ki so trenutno v prodaji. Največja izhodna moč je 90 W. Z dodatnim 5V priključkom USB lahko polnite na primer mobilne telefone.

Specifikacije:


Vhodna napetost: AC 100-240 V (50-60 Hz)
Izhodna napetost: DC 15-20V/ max 90W
Vrata USB: največ 5V/2,1A
- prenapetostna zaščita
- zaščita pred pregrevanjem
- tokovna zaščita
- zaščita pred kratkim stikom
- zaščita baterije prenosnega računalnika pred prekomernim polnjenjem
- 12 priključkov za različne vrste prenosnih računalnikov
- dimenzije: 92 x 37 x 21 mm


TYPE Velikost izhodnega priključka Zasnovan za te proizvajalce
M1 15,0 V 6,3*3,0 mm Toshiba
M2 16,0 V 5,5*2,5 mm IBM, Lenovo
M3 16,0 V 6,5*4,4 mm Sony, Fujitsu
M4 18,5 V 4,8*1,7 mm Compaq, HP
M5 19,0 V 5,5*2,5 mm Acer, Compaq, Delta, HP, Fujitsu, Toshiba, Liteon, Asus
M7 19,0 V 5,5*2,1 mm Acer, Compaq, Delta, HP, Fujitsu, Gateway, Toshiba, Liteon
M8 19,5 V 6,5 * 4,4 mm Sony
M15 19,0 V 5,5 * 1,7 mm Acer
M18 19,0V 2,5*0,7 mm Asus
M22 19,0V 3,0*1,0 mm Asus
M26 19,0V 4,0*1,35 mm Asus
P11 20,0 V 4,0 * 1,7 mm Lenovo

Chargee

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.