EVOLVEO Sonix - brezžični alarm GSM (4 daljinski upravljalniki, senzor gibanja PIR, senzor vrat/oken, zunanji zvočnik, Android/iPhone)
107,34 €
87,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO Sonix - Brezžični GSM alarm za popolno varnost
EVOLVEO Sonix je vrhunski brezžični alarm GSM, ki je idealen za varovanje stanovanja, pisarne, garaže, delavnice, hiše, koče ali trgovine.
Enostavna namestitev in upravljanje
Zaradi brezžične tehnologije je namestitev alarma preprosta in hitra. Delovanje je mogoče do razdalje 80 metrov.
Inteligentno obveščanje o alarmih
Ko je nadzorovano območje kršeno, se sproži alarm in pošlje sporočilo SMS na največ 5 prednastavljenih številk.
Prednosti in funkcije
- 4 visokokakovostni kovinski daljinski upravljalniki za enostaven vklop in izklop alarma.
- Za obvestila o alarmu lahko nastavite do 5 telefonskih številk.
- Alarm lahko daljinsko aktivirate prek mobilnega telefona, če ga ob odhodu pozabite aktivirati.
- Samodejno pošiljanje sporočil SMS/poklicev ob sprožitvi alarma.
- Opozorilo SMS o izpadu napajanja, vgrajena baterija zagotavlja približno 6 ur delovanja v primeru izpada napajanja.
Druge značilnosti
- Gumb SOS na ključku aktivira sireno in klic v sili/SMS.
- Dodate lahko dodatne senzorje, npr. senzorje gibanja PIR, senzorje vrat, senzorje dima ali plina, sirene itd.
- Daljinsko upravljanje naprav ali luči, simulacija bivanja v stavbi.
- Priročna nastavitev in konfiguracija prek ukazov SMS ali klicev, zaščitena z geslom.
Paket vključuje
- 1 kos - GSM alarmni sistem, centralna enota
- 1 kos - brezžični senzor PIR z vgrajeno anteno
- 1 kos - magnetni brezžični senzor za okno ali vrata z vgrajeno anteno
- 4 kosi - visokokakovostni kovinski daljinski upravljalnik (obesek za ključe)
- 1 kos - antena GSM
- 1 kos - notranja mini sirena 110 dB
- 1 kos - zunanji zvočnik
- 1 kos - napajalnik za centralno enoto
- 1 kos - podroben uporabniški priročnik za enostavno nastavitev in delovanje
Upravljanje prek aplikacije
S pomočjo aplikacije EVOLVEO Sonix lahko udobno upravljate celoten sistem z enostavnim vnosom ukazov na zaslonu telefona na dotik. Aplikacija je na voljo v trgovinah Google Play in Apple Store.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.