EVOLVEO StrongVision LTE, Fotopast s 4G, MMS/EMAIL/FTP
170,42 €
139,69 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
EVOLVEO StrongVision LTE, Fotopast s 4G, MMS/EMAIL/FTP
Hiter prenos podatkov
EVOLVEO StrongVision LTE je opremljen s tehnologijo 4G LTE za hiter prenos podatkov. Fotografije in videoposnetke lahko prenesete v shrambo MMS/Email/FTP.
Visoka kakovost slike
Senzor CMOS z 8 milijoni točk omogoča videoposnetke FHD in fotografije do 24 milijonov točk.
Enostavno pošiljanje e-poštnih sporočil
Enostavno pošiljajte e-poštna sporočila s predhodno konfiguriranim poštnim strežnikom EVOLVEO.
Tehnične specifikacije
- Senzor: 8 MPX CMOS
- Način: Fotografija, Videoposnetek, Fotografija in videoposnetek, Časovni posnetek, Več posnetkov.
- Pomnilnik: Kartica SD do 256 GB
- Objektiv kamere: F=3,1; FOV=57°
- Dimenzije: 138 mm * 90 mm * 86 mm
- Zaslon TFT: 2,4-palčni TFT
- Nočna luč: 6 x 940 nm infrardeča močna 3W IR LED
- Območje PIR: možnost izbire občutljivosti Visoka/Normalna/Nizka
- Kot senzorja PIR: 120°
- Največji doseg IR LED: 20 metrov
- Hitrost sprožilca: 0,8 s
- Interval sprožilca: 1/5/10/30s/min
- Ločljivost fotografij: 12 MP - 24 MP
- Multishot: 1/3/6/9
- Ločljivost videa: 1080P/720P/VGA
- Varnost: 4-mestna številka PIN ob zagonu
- Mobilni pasovi: FDD-LTE: B1/B3/B5/B7/B8/B20TDD-LTE: B38/B40/B41WCDMA: B1/B5/B8GSM:900/1800
- SIM: Mini SIM
- Tok v stanju pripravljenosti: 0,1 mA
- Čas delovanja v stanju pripravljenosti: >6 mesecev
- Napajanje: 12V/1,5A DC
- Baterija: 8 AA 1,5 V LR6 - priključek za polnjenje - vhodna napetost 12 V/1,5 A DC
- Zaščita: IP65
- Pritrditev: pas, 8 mm kabel, navoj za stativ
Vsebina paketa
- StrongVision LTE - SGV CAM-LTE
- Uporabniški priročnik
- Bralnik kartic SD
- CD s konfiguracijsko programsko opremo EVOLVEO in uporabniškim priročnikom
- Nastavljiva antena GSM
- CZ Kartica SIM 1GB podatkov 100Kč dobroimetja BREZPLAČNO
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.