EZVIZ DP2C

simbolična fotografija

EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
EZVIZ DP2C
številka artikla
AH5167001012
OEM
CS-DP2C-A0-6E2WPFBS
Proizvajalec
EZVIZ
Točke zvestobe: 9
0 ocen
Na zalogi 18 kos, v torek že pri vas

182,68 €

149,74 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 177,17 €
Na zalogi 18 kos, v torek že pri vas

182,68 €

149,74 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Brezžični zvonec EZVIZ DP2C

DP2C je sodoben brezžični zvonec s kamero in vizirjem. Ponuja jasno sliko in napredne funkcije za varovanje vašega doma.

Ključne lastnosti

  • Videoposnetek 1080p
  • Vidni kot 155°
  • Zaznavanje gibanja s pasivnim infrardečim senzorjem
  • Predogled v živo in dvosmerni video klici
  • 4,3-palčni barvni zaslon
  • Nočni vid do 5 m
  • Vgrajen elektronski zvonec
  • Litijska baterija za polnjenje 4 600 mAh
  • Video tehnologija H.265
  • Podpira kartice MicroSD (do 256 GB)

Fotoaparat

Slikovni senzor: 1/3" CMOS s progresivnim skeniranjem. Objektiv: 2,0 mm pri F2,2, vidni kot (po diagonali): 155°. Dan in noč: infrardeči filter ICR.

Slika

Največja ločljivost: 1080P/2 MP. Hitrost slikanja: 15 sličic na sekundo.

Priključki

Shranjevanje: Reža za kartice Micro SD (največ 256 GB).

Omrežje

Pametni alarm: zaznavanje gibanja s pasivnim infrardečim senzorjem. Lastniški protokol EZVIZ Cloud. 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 150 Mb/s.

Omrežje Wi-Fi

Standard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n. Frekvenčni pas: 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz. Širina kanala: Podpora: 20 MHz. Varnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK, WPS.

Splošni parametri

Delovni pogoji: temperatura: -10 do 45 °C, vlažnost: 95 % ali manj (brez kondenzacije). Napajanje: DC 5 V (±10 %). Poraba energije: največ 2,2 W. Dimenzije: zaslon in podstavek: 115,5 x 85,5 x 24,5 mm zvonec: 71 x 71 x 48,3 mm. Teža: 302 g.

Vsebina paketa

  • Vratni zvonec DP2C
  • Plošča
  • Osnova za montažo
  • Napajalni kabel (1 m)
  • 6x vijak
  • Kratek uvodni vodnik

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.